باتیستا: همچنان منتظر بلیط باشگاه و پول عمل جراحی‌ام هستم

باتیستا: همچنان منتظر بلیط باشگاه و پول عمل جراحی‌ام هستم

خبرگزاری فوتبالی- هافبک برزیلی پارس جنوبی از بی توجهی و عدم تعهد مسئولین باشگاه نسبت به شرایطش ابراز ناراحتی کرد.

به گزارش فوتبالی، مگنو باتیستا در گفت و گو با فوتبالی در خصوص آخرین وضعیتش اظهار داشت: نزدیک به سه ماه است که منتظر باشگاه هستم. خیلی از این وضع ناراحتم هر روز با آقای افاضلی صحبت میکنم همگی از میخواهند که کمی بیشتر صبر کنم. از زمان شروع تمرینات آقای مرادی مدیرعامل تیم اصلا سر تمرین حاضر نشده است. قبلا هم به آنها گفتم لطفا برای من یک بلیط بگیرید تا بتوانم به کشورم بروم و در کنار خانواده‌ام عمل کنم اما هنوز بعد از گذشت چند ماه هیچ خبری نیست و من همچنان منتظر هستم. صاحبخانه‌ام هر روز با من صحبت می‌کند و به من میگوید: پس پول چه شد؟ واقعا نمی‌دانم دیگر باید چه کار کنم؟ خیلی از این شرایط خسته شده‌ام.

وی ادامه داد: نمی‌توانم در تمرینات گروهی تیم با بچه‌های دیگر تمرین کنم، فقط به سر تمرین می‌روم و تمرینات بدون توپ و سبک را انجام می‌دهم تا به زانویم فشار وارد نشود.

هافبک پارس جنوبی در واکنش به اینکه آیا تاخیر در زمان عمل جراحی‌اش خطری برای او ندارد گفت: چرا خیلی خطرناک است. پزشکان برزیلی به من گفتند که فقط تا سه ماه میتوانی صبر کنی اگر زمان بیشتر از این بگذرد خیلی برای ادامه کارت خطرناک خواهد بود باید تا زمان را از دست ندادی هرچه زودتر جراحی کنی تا دوباره بتوانی به میادین برگردی.

باتیستا در پاسخ به اینکه اگر از تیم‌های دیگر پیشنهاد داشته باشد از پارس جم جدا می‌شود گفت: به این دلیل که مصدوم هستم شرایط مذاکره با هیچ باشگاه دیگری را ندارم و فعلا فقط روی عمل جراحی‌ام تمرکز کرد‌ه‌ام و دوست دارم هرچه سریعتر عمل کنم تا بتوانم بعد از گذشت7_8 ماه دوباره به فوتبال برگردم علاوه بر این امسال با تیم پارس جم قرارداد دارم همچنان منتظر بلیط باشگاه و پول عمل جراحی‌ام هستم.

وی در پاسخ به اینکه فکر میکند پارس جم با این شرایط در لیگ برتر بماند گفت: روحیه بازیکنان خیلی در موفقیت یک تیم موثر است. متاسفانه در حال حاضر پارس جم شرایط مالی بسیار بدی دارد نزدیک به هفت ماه است که هیچکس در باشگاه دریافتی نداشته و همه از این وضعیت خسته شده‌اند. مثلا در خوابگاهی که بازیکنان در آن اقامت دارند امکاناتی وجود ندارد اگر این وضعیت ادامه پیدا کند و مشکلات پارس حل نشود شانس سقوطش خیلی زیاد خواهد بود. در صورت شروع مسابقات بازی‌های ما مقابل صنعت نفت،استقلال و سپاهان خواهد بود که همگی دیدارهای سختی هستند بازیکنان باید روحیه خوبی داشته باشند. امیدواریم که هرچه زودتر مشکلات تیم حل شود تا ما هم بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم.

7413