بیت‌سعید و سخت‌کوشی برای ادامه لیگ نوزدهم

بیت‌سعید و سخت‌کوشی برای ادامه لیگ نوزدهم

خبرگزاری فوتبالی- حسن بیت سعید وینگر سوسنگردی تیم فولاد باید هفته آینده برابر تیم‌سابقش استقلال تهران قرار بگیرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از  ورزش سه، شاگردان جواد نکونام پس از برد در دیدار نخست دوستانه برابر استقلال خوزستان، روز گذشته در برابر صنعت نفت آبادان نیز به پیروزی رسیدند. حسن بیت سعید وینگر سوسنگردی تیم فولادخوزستان نیز تا اینجای لیگ موفق به زدن سه گل شده و از بازیکنان موثر تیم قرمزپوش اهوازی به حساب می‌آید. بیت‌سعید که فوتبالیست پرتلاش و جنگجویی به حساب می‌آید در تلاش است تا با تلاش زیاد در بازی‌های دوستانه بتواند خود را به مرز آمادگی برای درخشش در ادامه لیگ‌برتر برساند.

 

بیت سعید در دیدار اول لیگ در سال جدید باید برابر تیم سابقش استقلال قرار بگیرد، موردی که البته انگیزه‌های وی را برای درخشش و گلزنی زیاد خواهد کرد. گفتنی است او در بازی با دیگر تیم سابق استقلال خوزستان موفق شد تا تک گل تیمش را به ثمر برساند و امیدوار است تا این روند را برابر دیگر استقلال تکرار کند.

 

فولاد هفت روز دیگر در ورزشگاه فولادارنا در برابر استقلال قرار خواهد گرفت که نتیجه این بازی تاثیر زیادی روی جدول و امید تیم‌ها برای کسب سهمیه و رسیدن به رتبه‌های بالاتر خواهد داشت. قرمزپوشان اهوازی امیدوارند تا با تمرکز و آمادگی بالا برای این دیدار حساس و مهم آماده شوند و بتوانند باعث شادی هواداران خود بشوند، هوادارانی که قطعا جایشان در این دیدار خالی خواهد بود.

7413