مدافع بایرن مونیخ و ثبت رکورد سریع‌ترین بازیکن بوندس لیگا

مدافع بایرن مونیخ و ثبت رکورد سریع‌ترین بازیکن بوندس لیگا

خبرگزاری فوتبالی – مدافع تیم بایرن مونیخ شب گذشته یک رکورد جدید بر جای گذاشت.
به گزارش فوتبالی، آلفونسو دیویس،‌ مدافع چپ کانادایی تیم بایرن مونیخ امسال عملکرد خوبی در بوندس لیگا داشته اما از زمان آغاز دوباره فوتبال او به یک ستاره تبدیل شده و با سرعت ویرانگرش مورد توجه همه قرار گرفته است.
دیویس در جریان دیدار بایرن مقابل دورتموند یکی از بهترین بازیکنان بایرن بود که به همراه تیمش پیروزی را جشن گرفت. در آن دیدار دیویس در یک صحنه در حالی که چند متر از هالند عقب‌تر بود خود را به او رساند و موقعیت تک به تک را از او گرفت تا پس از پایان بازی مولر به او لقب «میگ میگ» که مربوط به یک کارتون است بدهد. دیویس اما همچنان کاری به شایعات و القاب نداشت تا یک رکورد بر جای بگذارد.
دیویس شب گذشته در نیمه اول بازی مقابل وردربرمن در یک صحنه رکورد ۲۲.۶ مایل بر ساعت (۳۶.۵ کیلومتر بر ساعت) را ثبت کرد که او را طبق آمار اوپتا به سریع ترین بازیکن بوندس لیگا از سال ۲۰۱۳ تبدیل می‌کند. البته اوپتا از سال ۲۰۱۳ اقدام به جمع کردن این اطلاعات کرده و ممکن است پیش از این تاریخ هم کسی رکورد بهتری بر جای نگذاشته شده باشد.
دیویس البته هنوز در پست خود جای کار دارد زیرا او در لیگ آمریکا در پست وینگر بازی می‌کرد اما حالا وظایف دفاعی تری دارد و شاید اخراج او در بازی شب گذشته در اثر همین اشتباهات باشد.

1101