بازگشت خوش یُمن حسینی برای صعود به فینال

بازگشت خوش یُمن حسینی برای صعود به فینال

خبرگزاری فوتبالی- حضور دوباره‌ی ملی پوش ایرانی در ترکیب ترابزون اسپور با اتفاق خوبی برای این تیم و راهیابی به فینال تُرکیش کاپ همراه شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، انتظار سید مجید حسینی برای قرار گرفتن در ترکیب و بازی برای ترابزون اسپور، شب گذشته به پایان رسید و این مدافع ایرانی در دیدار حساس مقابل فنرباغچه موفق شد با نمایشی کم‌نقص و مستحکم در خط دفاعی تیمش، نقش موثری در صعودشان به فینال جام حذفی داشته باشد.

 

ترابزون اسپور در حالی شب گذشته موفق به کسب پیروزی ۳ بر یک در استادیوم خارج از خانه شوکرو ساراچ‌اوغلو شد و با برتری ۵ بر ۲ در مجموع دو مسابقه، راهی فینال ترکیش کاپ شد که سید مجید حسینی پس از مدت‌ها به ترکیب تیمش رسیده و حضور ۹۰ دقیقه‌ای در زمین داشت.

حسینی در هشت مسابقه رسمی قبلی ترابزون اسپور چهار بار نیمکت‌نشینی و چهار بار دوری از فهرست تیمش به دلیل آسیب دیدگی را تجربه کرده بود، اما او دیشب دوباره این فرصت را به دست آورد تا با خودنمایی مقابل فنرباغچه و صعودشان به فینال، جایگاه از دست رفته‌اش در ترکیب ترابزون را پس بگیرد.

 

ملی پوش ایرانی ترابزون اسپور که در بازی رفت مقابل فنرباغچه بخاطر مصدومیت جزو فهرست تیمش نبود، آخرین بار در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ترکیه مقابل اِرزوروم در ترکیب قرار گرفته و ۹۰ دقیقه بازی کرده بود که دیشب هم مجددا این اتفاق برای او رخ داد.

حسینی آخرین بازی خود در سوپر لیگ ترکیه را با حضور کوتاه مدت در دیدار برابر گنچلربیرلیگی در هفته بیست و یکم تجربه کرده بود و حالا امیدوار است با درخشش در جام حذفی و نقشی که در صعودشان به فینال ترکیش کاپ داشت، پس از هفت مسابقه دوباره در لیگ هم به میدان برود.

7413