دورهمی فوتبالیست های قرمز و آبی

دورهمی فوتبالیست های قرمز و آبی

خبرگزاری فوتبالی- با کمرنگ شدن کرونا و شاید بهتر است بگوییم سازگاری با این ویروس برخی از بازیکنان قرمز و آبی دور هم جمع شدند تا دیداری تازه و خاطرات گذشته را مرور کنند. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، حسن روشن – حسین کلانی – جواد قراب – اسماعیل حلالی – حمید استیلی – دکتر زادمهر و... که هر یک بخشی از تاریخ فوتبال این مرز و بومند یک دور همی ساده برگزار کردند تا از حال هم باخبر شوند و کمی در مورد فوتبال بحث کنند. یادآوری خاطرات قدیمی بدون شک نقل این محافل دوستانه است. 

 

می گویند فوتبالیست دوبار می میرد. یک بار زمانی که بازی اش تمام می شود و یک بار هم زمانی که به مرگ عادی از دنیا می رود. اما بدون شک پایان بازی پایان فوتبال نیست و چه خوب که فوتبالیست های قدیمی چنین دورهمی های ساده ای را بی هیچ بهانه ای برگزار می کنند. به این خاطر که از حال هم با خبر می شوند و از همه مهمتر تازه کردن دیدارها از نظر روحی و روانی برای فوتبالیست های قدیمی خوب است و اینکه این دیدارها موجب انتقال تجربه از باتجربه ها به جوانان می شوند. جوانانی که در این فوتبال حضور دارند و با پایان دوران بازی وارد عرصه مربیگری و مدیریت می شوند. 

فوتبال روزی برای همه به پایان می رسد اما زندگی ادامه داد و این دیدارها می تواند الگوی خوبی برای همه فوتبالی ها باشد. رقابت در زمین در بیرون از زمین باید جای خود را به رفاقت ها بدهد چرا که زندگی بدون دیدار و بدون رفاقت سخت و شاید هم ناممکن است. 

 

حسین کلانی یکی از بزرگان تاریخ فوتبال سرخ ها بوده. هم چنین حسن روشن در جمع آبی ها. حضور این دو در کنار هم بهترین گواه است که رفاقت در تضاد با رقابت نیست و آنچه که می ماند بازی های خاطره انگیز نیست. همین دیدارهاست.

 

7413