تری: پدرم می‌خواست به زور من را به منچستر یونایتد بفرستد

تری: پدرم می‌خواست به زور من را به منچستر یونایتد بفرستد

خبرگزاری فوتبالی – جان تری اعلام کرده پدرش به شدت با پیوستن او به چلسی مخالف بوده و می‌خواسته او را به منچستر یونایتد بفرستد.
به گزارش فوتبالی، جان تری به  Footballer’s Guide to Football گفته: در زمان آغاز فوتبالم می‌توانستم باشگاهم را بین آرسنال، چلسی و منچستر یونایتد انتخاب کنم و صادقانه بگویم همه آن‌ها بسیار رویایی بودند. زمانی که پایم را در باشگاه چلسی گذاشتم فهمیدم به اینجا تعلق دارم. می‌دانستم که عجیب خواهد بود. پدرم با من بر سر پیوستن به چلسی مخالفت کرد. در واقع هنگامی که من در زمین چلسی فرم دانش آموزی‌ام را امضا کردم پدرم حاضر نشد با من بیاید. در تونل بودم و بازیکنان از تونل بیرون می‌آمدند. گلن هادل از گنار من گذشت و پدرم به من گفت تو برای این باشگاه قرارداد امضا نخواهی کرد. ما باید به منچستر یونایتد برویم اما من به حرف او گوش نکردم و گفتم صد در صد اطمینان دارم که می‌خواهم اینجا باشم. اگر تو با من نیایی خودم قرارداد را امضا می‌کنم. البته من به امضای والدینم نیاز داشتم و مادرم با من موافقت کرده بود که برایم قرارداد را امضا کند. در آن صورت پدرم از مادرم ناراحت می‌شد! پدرم اما همجنان می‌گفت نه!
تری در ادامه افزود: تصویری از مادرم و گراهام ریکس در ذهنم وجود دارد در حال امضای قرارداد هستند اما پدرم این قرارداد را رد کرد و از امضای آن خودداری کرد. او حس خوبی نداشت و آن شب به شدت عصبانی بود اما می‌دنستم که کار درستی کردم و به چلسی تعلق داشتم. قرار بود آن شب برای من که یک نوجوان ۱۴ ساله بودم بهترین شب زندگی‌ام باشد اما به یکی از شب‌های سخت زندگی‌ام تبدیل شد. می‌دانم که از همان لحظه اول چلسی را دوست داشتم و هنوز هم عاقانه این تیم را دوست دارم و نتایجش را پیگیری می‌کنم.

1101