اندی کول: وقتی رونالدوی برزیلی را دیدم، خودم را خیس کردم!

اندی کول: وقتی رونالدوی برزیلی را دیدم، خودم را خیس کردم!

پایگاه خبری فوتبالی - اندی کول بازیکن اسبق فونبال انگلیس در دوران فوتبال خود لحظات خاصی داشته است اما یکی از سخت ترین لحظاتش مربوط به زمانی بود که با رونالدو نازاریو مواجه شد.

به گزارش فوتبالی، بازیکن اسبق فوتبال انگلیس گفت که در زمانی که با اسطوره فوتبال برزیل در بازی اینتر میلان و منچستریونایتد در سن سیرو در سال 1999 مواجه شده چه حسی داشته است. در آن بازی البته شیاطین سرخ با نتیجه دو بر صفر پیروز شدند اما کول، رونالدو را از خاطر نبرده است. اندل کول در این باره گفت:" یادم است که وقتی که مقابل اینتر بازی داشتیم، در تونل برای ورود به زمین بودیم و رونالدو نازاریو را دیدم. دروغ نمی گویم اما تقریبا خودم را خیس کرده بودم. بازیکنی بود که چندین سال دنبالش می کردم. در مورد مهاجمی صحبت می کردیم که حقیقتا خلاق بود. در آن لحظه حس می کردم که همه چیز غیراقبل باور است چرا که با چنین ستاره ای درون یک زمین بازی داشتم. حقیقتا این اتفاق متعلق به دنیایی دیگر بود. زمانی که با بچه هایم در مورد رونالدو صحبت کردم، طوری به من نگاه می کردند که انگار سه سر دارم. اگر ددچار آن همه مصدومیت نمی شد، توپ طلا ها را یکی پس از دیگری درو می کرد. یک ستاره واقعی بود. البته می توانیم بگوییم که کریستیانو در سطح رونالدو است."

اندی کول 48 ساله با 187 گل سومین گلزن برتر تاریخ لیگ انگلیس است که در تیم های مختلف انگلیس نظیر آرسنال، فولام و منچسترسیتی بازی کرده است.