رسمی؛ تمدید قرارداد سانتوس با تیم ملی پرتغال تا 2024

رسمی؛ تمدید قرارداد سانتوس با تیم ملی پرتغال تا 2024

خبرگزاری فوتبالی - فدراسیون فوتبال پرتغال روز سه شنبه در بیانیه ای اعلام کرد که فرناندو سانتوس سرمربی فعلی تیم ملی فوتبال این کشور که چهار سال پیش قهرمان یورو 2016 شد، قراردادش را تا سال 2024 تمدید کرده و تا یوروی بعدی در تیم ملی پرتغال می ماند.

به گزارش فوتبالی، سانتوس از شش سال پیش هدایت تیم ملی پرتغال را به عهده گرفته و به رکورد دار بازی در میان مربیان تاریه تیم ملی پرتغال تبدیل شده است. بدین ترتیب سانتوس که در اولین دوره لیگ ملت های اروپا نیز به قهرمانی رسید در یورو معوقه در سال 2021، لیگ ملت های اروپا 21-2020 ، مرحله راهیابی به جام جهانی 2022 قطر و یورو 2024 حضور داشته است.

پرتغال پس از قهرمانی در یورو 2016 و قهرمانی در اولین دوره لیگ ملت های اروپا در سالهای اخیر به تیمی قدرتمند در فوتبال اروپا تبدیل شده است. فرناندو گومز رییس فدراسیون فوتبال پرتغال روز سه شنبه گفت که شخصیتی مورد احترام و برنده است. از سویی سانتوس گفت که باعث افتخار است که به پرتغال و فوتبال پرتغال خدمت کند و بتواند همچنان در خدمت فدراسیون فوتبال کشورش باشد. به هر صورت به نظر می رسد که پرتغال تا زمان حضور رونالدو همچنان یک تیم مدعی باشد.