مسی هتل چهار ستاره هیمالیا را در نزدیکی پیست اسکی می‌خرد

مسی هتل چهار ستاره هیمالیا را در نزدیکی پیست اسکی می‌خرد

خبرگزاری فوتبالی - لیونل مسی ستاره آرژانتینی یوونتوس در حال مذاکره برای خرید هتل هیمالیا است، هتلی چهار ستاره و شیک که در نزدیکی پیست اسکی وال داران در کاتالونیا قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، ستاره آرژانتینی تصمیم گرفته است که در حوزه هتلداری سرمایه گذاری کند و بدین ترتیب این هتل را هم به تملکات خود اضافه خواهد کرد. بازیکن آرژانتینی البته سه سال پیش نیز وارد شرکت با گروه سرمایه گذاری هتل های ماجستیک امضا کرده بود و حالا هتل جدیدی را می خرد که با همکاری شرکت ماجستیک آن را مدیریت خواهد کرد.

هیمالیا، هتلی چهار ستاره است که 110 اتاق دارد و همه تجهیزات لازم را برای مشتریانش فراهم آورده است، از سالن بدنسازی گرفته تا چندین جکوزی. منطقه باکوئیرا بارت منطقه ای برای عاشقان اسکی است که در دوران قرنطینه یک عمارت 1.9 میلیون یورویی دوبلکس با مساحت 233 متر مربع در این محل فروخته شد که در نوع خود رکوردی از نظر فروش خانه در دوران قرنطینه به شمار می رفت.

به هر صورت به نظر می رسد که سرمایه گذاری مسی توجهات را به این منطقه بیشتر خواهد کرد. مسی در سال 2017 نیز هتل چهار ستاره میم سیتگس در بارسلونا با 77 اتاق و در نزدیکی ساحل را افاح رده ود.