رد ادعای کی‌روش درباره بوروس/ بهروز زنجانی دوست نزدیک کارلوس

رد ادعای کی‌روش درباره بوروس/ بهروز زنجانی دوست نزدیک کارلوس

خبرگزاری فوتبالی- آیا سرمربی سابق تیم ملی هیچ شناختی از بهروز زنجانی یا همان آقای بوروس نداشته است؟

به گزارش فوتبالی، بهروز زنجانی فردی است که طبق نوشته رسانه‌ها، از دوره سرمربیگری کارلوس کی‌روش به تیم ملی نزدیک شد و چنان رابطه صمیمانه‌ای با کی‌روش پیدا کرد که حتی در برخی تصمیمات او هم تاثیرگذار بوده است.

اگر چه سرمربی اسبق تیم ملی در مصاحبه با روزنامه همشهری هر گونه ارتباط با بوروس را رد کرده و آن را کذب خوانده اما خبرگزاری تسنیم، امروز با انتشار ویدیویی، ثابت کرده که کی‌روش با بهروز زنجانی آشنا بوده است.

به نوشته این خبرگزاری، زنجانی در سفری که کارلوس کی‌روش در 9 مارس 2017 (19 اسفندماه 95) به روسیه داشت تا دیدار روستوف - منچستریونایتد در مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا فصل 17-2016 لیگ اروپا و بازی سردار آزمون را از نزدیک تماشا کند، همراه با سرمربی وقت تیم ملی بود و حتی بعد از آن و در راهروی ورودی به رختکن هم سرمربی تیم ملی را همراهی کرده است.

در هر حال اوایل حضور کی روش در فوتبال ایران، بهروز زنجانی ملقب به بوروس کنار او حضور داشت و حتی قرار بود مترجم کی روش هم باشد اما ظاهرا او نتوانسته مدت زمان زیادی را کنار کی روش و تیم ملی باشد و به همین دلیل، از مترجمی در تیم ملی انصراف می دهد اما همچنان دوست کی روش باقی می ماند.

مساله ای که برای قاضی زاده هاشمی نماینده مجلس که میهمان حضوری برنامه بوده سوال شده بود که چرا بهروز زنجانی باید هم در زمان حضور کی روش حضور داشته باشد و هم در زمان ویلموتس و رابطه بین او و کسانی که این مربیان خارجی را به فوتبال ایران آورده اند چیست.

7655