مگنو: لیگ تمام شود یا نه پرسپولیس قهرمان می‌شود

مگنو: لیگ تمام شود یا نه پرسپولیس قهرمان می‌شود

خبرگزاری فوتبالی- هافبک مصدوم پارس جنوبی جم بار دیگر به انتقاد بابت رفتاری که از سوی مدیران این باشگاه درباره‌اش صورت می‌گیرد، پرداخت.

به گزارش فوتبالی به نقل از ورزش سه، مگنو باتیستا، هافبک پارس جنوبی که در ابتدای سال دچار آسیب دیدگی رباط صلیبی شده، نسبت به بی توجهی باشگاه به شرایطش واکنش نشان داد و گفت: 5 روز بعد از اینکه مصدوم شدم نزد پزشک متخصص مراجعه کردم و از من MRI  گرفتند و دکتر بعد از معاینات به من گفت که باید عمل کنم. من تا اکنون منتظر تصمیم باشگاه بودم ولی در باشگاه کسی پیگیر اوضاع من نیست تا برای درمان راهی برزیل شوم اگر زودتر پیگیر مصدومیت من بودند من امروز کنار بازیکنان تمرین می‌کردم و خود را برای لیگ آماده می‌کردم. من بارها با مدیران باشگاه صحبت کردم و از آنها خواستم یا به من بلیط بدهند و یا مطالبات من را پرداخت کنند تا من به برزیل بروم و تحت درمان قرار گیرم. در باشگاه آنقدر تعلل کردند تا صاحبخانه من را از خانه بیرون کرد، و من مجبور شدم 10 میلیون پول قرض کنم تا خانه‌ای جدید اجاره کنم.

 

هافبک  برزیلی پارس جنوبی در خصوص اینکه چرا در ایران پای خود را به تیغ جراحان نمی‌سپارد گفت: می‌توانم در ایران عمل کنم به شرط اینکه خانواده من در ایران باشند تا از من پرستاری و مراقبت کنند. اما من اینجا تنها هستم و کسی به من کمک نمی‌کند. اکنون 6 ماه است که من از همسر و خانواده خود دور هستم و آنها را ندیده‌ام و متاسفانه با  توجه به بحران کرونا نیز امکان حضور آنها در ایران نیست.

 

وی در خصوص وضعیت خانواده خود و شرایط برزیل در مقابله با ویروس کرونا گفت: در برزیل رسانه‌ها فرافکنی می‌کنند و دروغ می‌گویند، این آمارها در برزیل چندان درست نیست، برای مثال شخصی در برزیل بر اثر عارضه قلبی فوت می‌کند اما در این شرایط می‌گویند او کرونا گرفته و مرده تا مردم بترسند و رعایت کنند و بیشتر دولت این کار را برای دریافت پول از بنگاه‌های اقتصادی می‌کند و آمار مبتلایان به کرونا در برزیل کمتر از این است.

 

او در ادامه افزود: من بارها با هومن افاضلی سرمربی تیم صحبت کرده‌ام و او به من گفته در باشگاه نه مدیر داریم و نه پول . من هر روز با ایشان صحبت میکنم و تمرینات اختصاصی خود را انجام می‌دهم اما 3 ماه است کسی در باشگاه جوابی به خواسته من نمی‌دهد و هر هفته می‌گویند هفته بعد مشکل تو را حل خواهیم کرد ولی تاکنون کسی اقدامی نکرده است. من تاکنون 50 درصد مطالبات خود را دریافت کرده‌ام و از باشگاه بارها خواسته‌ام تا باقی مطالبات من را بدهند. اما به نظر می‌رسد بلای که در استقلال سر پادوانی آمد اینبار قرار است سر من بیاید. استقلال آنقدر پول پادوانی را نداد تا او به فیفا شکایت کرد و استقلال را دچار مشکل کرد، اما من دوست ندارم چنین اتفاقی رخ دهد ولی به نظر می‌رسد من نیز مثل پادو برای گرفتن حق خود باید به فیفا شکایت کنم.

 

مگنو در مورد اینکه با توجه به مشکلات پیش آمده بعد از عزیمت به برزیل به ایران باز خواهد گشت گفت: من با باشگاه صحبت کردم و به آنها گفته‌ام که چنانچه می‌خواهند قرارداد من را تمدید کنند من مشکلی نخواهم داشت و به ایران باز خواهم گشت. اگر نه به تیم دیگری خواهم رفت.

 

وی در ادامه در خصوص اینکه آیا از تیم‌های دیگر ایرانی پشنهاد دارد نیز گفت: بله، در نیم فصل پیشنهاداتی از سایپا و فولاد خوزستان داشتم اما ترجیح دادم که فصل را با پارس جنوبی به پایان برسانم که متاسفانه مصدوم شدم.

 9697