مهاجم سابق منچستر یونایتد: رونالدو را دیدم و از ترس می‌لرزیدم

مهاجم سابق منچستر یونایتد: رونالدو را دیدم و از ترس می‌لرزیدم

خبرگزاری فوتبالی – مهاجم افسانه ای باشگاه منچستر یونایتد خاطره جالبی از ملاقاتش بیان می‌کند.
به گزارش فوتبالی، اندی کول، یکی از اسطوره‌های منچستر یونایتد در پادکست Beautiful Game گفته: به خاطر دارم زمانی که مقابل اینتر میلان بازی می‌کردیم و در تونل ورزشگاه حضور داشتیم رونالدو لوئیز نازاریو را دیدم. نمی‌توانم به شما دروغ بگویم. نزدیک بود از ترس خودم را خیس کنم!
مهاجم موفق منچستر یونایتد در اواخر دهه ۹۰ و اوایل هزاره جدید در ادامه افزود: رونالدو بازیکنی بود که برای سال‌ها بازی او را می‌دیدم. در مقابل او در تونل ایستاده بودم و در عین ناباوری به خودم می‌گفتم دیوانگی است! البته در این زمان شما احساس می‌کنید که در واقع در سطح بالایی قرار دارید که اینجا هستنید و مقابل چنین رقیبانی بازی می‌کنید. من در همان زمینی بازی می‌کردم که این هم ستاره بودند. من در همان سطح قرار داشتم و این باورکردنی نبود. من در این زمینه انسانی صادق هستم و درباره مسائلی چون بازی مقابل ستارگان شفاف صحبت می‌کنم.
کول در ادامه افزود: اگر برای کودکان نسل جدید درباره رونالدو لوئیز نازاریو صحبت کنید آن‌ها نمی‌دانند چه می‌گویی. اگر رونالدو دچار مصدومیت نمی‌شد می‌توانست پشت سر هم توپ طلا ببرد و به تعداد بی‌شماری گل بزند. او یک فوتبالیست واقعی بود. این روزها کریستیانو را با رونالدو لوئيز نازاریو مقایسه می‌کنند چون در حال مشاهده فوتبال او هستند اما اگر مصدومیت‌ها برای رونالدو نازاریو پیش نمی‌آمد او می‌توانست اتفاقت عجیبی رقم بزند.

1101