لواندوفسکی به فرانس فوتبال: در خواب هم نمی‌دیدم ۴ گل به رئال مادرید بزنم

لواندوفسکی به فرانس فوتبال: در خواب هم نمی‌دیدم ۴ گل به رئال مادرید بزنم

خبرگزاری فوتبالی - لواندوفسکی اعلام کرده زدن ۴ گل به رئال مادرید و ۵ گل به ولفسبورگ اتفاقات مهمی بوده که حتی خواب ان را هم نمی‌دیده است.

به گزارش فوتبالی، رابرت لواندوفسکی در جدیدترین گفت و گوی خود با مجله فرانس فوتبال درباره توپ طلا، بهترین لحظاتش در بایرن، راز پنالتی زدن و مسائل مختلف دیگری صحبت کرده . حرف‌های او به شرح زیر است:
• من در دسامبر گذشته در این مراسم بودم و حالا باید ببینیم چه پیش می آید. تلاش می‌کنم تا جام‌های مختلف را ببرم و تا می‌توانم گل بزنم اما این چیزی است که با تلاش جمعی بدست می آید نه فردی، جام ها حاصل تلاش چندین بازیکن است و مهم ترین نکته اش همین است. هرگز به بردن توپ طلا فکر نکرده‌ام اما معتقدم هرچیزی در زندگی ممکن است.
•  وقتی شما خسته اید گل زدن کار آسانی نیست، در ۹۰٪ گل‌ها فکرتان کار کند، قطعا تمرکزتان بالا می‌رود و گلزنی ساده تر است اما اگر خسته باشید خود به خود قدرت فکریتان کندتر و ضعیف‌تر می شود.


• شما در محوطه جریمه ۱ ثانیه یا ۲ ثانیه فرصت دارید تصمیم بگیرید برای همین در تمرینات شما باید حرکات خودجوش و ضربات ناگهانی را تمرین کنید، پای چپ یا راست فرقی ندارد و باید آماده باشید.
• در بهترین فرم بدنی‌ام هستم؟ نه هنوز اما به زودی به این فرم خواهم رسید. فعلا همه این مسائل آمار و ارقام است. اعتقاد دارم بهترین فرمم به زودی اتفاق می‌افتد. می‌خواهم مدت خیلی طولانی تری بازی کنم و روی فرم بمانم.
• در ماه اگوست ۳۲ ساله میشوم اما اصلا چیزی را حس نمی‌کنم. می‌خواهم در سطح بالاتر برای مدت طولانی تری بمانم. پنالتی زدنم؟ این یک راز است. اگر بخواهم تمام ماجرا را بگویم دروازبانان کلک مرا می‌فهمند. فکر می‌کنم اولین بازیکنی هستم که نحوه زدن پنالتی را کمی تغییر دادم.
• آن ۴ گلی که به رئال زدم و ۵ گلی که در ۹ دقیقه به وولفسبورگ زدم کارهایی بود که شاید حتی خوابش را هم نمی‌دیدم. به طور کلی انجام کارهای خاص و رکوردشکنی، چیزهایی است که در تاریخ ثبت می‌شود.
• بازی مقابل چلسی؟ عملکرد فوق العاده ای داشتیم البته یک بازی دیگر هم مانده، خوشحالم که در آن بازی موفق شدم گل بزنم و پاس گل بدهم. این مسئله خیلی برایم مهم بود.

1101