مدافع دورتموند: هر سال می گفتند تو به رئال مادرید می‌پیوندی!

مدافع دورتموند: هر سال می گفتند تو به رئال مادرید می‌پیوندی!

خبرگزاری فوتبالی – لوکاس پیشچک اعلام کرده بارها به او اعلام شده قرار است پیراهن رئال مادرید را بر تن کند اما هیچوقت پیشنهادی رسمی برای جذب او دریافت نشده است.
به گزارش فوتبالی، پيشچک، مدافع تیم دورتموند در گفت و گو با Kicker گفته: هر سال به من گفته می‌شد قرار است به رئال مادرید بپیوندم اما هیچ اتفاقی رخ نمی‌داد. هیچ پیشنهادی به من داده نمی‌شد. مدیر برنامه‌های من درباره پیشنهادات رسمی و مستقیم حرف نمی‌زد و چنین مسائلی فقط در حد شایعات بود.
پیشچک ۳۵ ساله یکی از ارکان موفقیت دورتموند در این سال‌‌ها است. او فوتبال حرفه‌ای خود را در تیم هرتابرلین و در سال ۲۰۰۴ آغاز کرده و دوره‌ای کوتاه را هم در تیم لوبین لهستان گذرانده است. پیشچک لهستان از سال ۲۰۱۰ پیراهن زردپوشان را بر تن می‌کند و هنوز هم آن را درنیاورده است تا یکی از باسابقه‌های این تیم به شمار رود.
این مدافع لهستانی در ادامه افزود: شاید دورتموند نمی‌خواست من از این تیم جدا شوم و به همین دلیل آن‌ها به پیشنهادهای دیگر باشگاه‌ها گوش نمی‌کردند.
این مدافع ۱۸۴ سانتی متر در حال حاضر کاپیتان تیم فاوره است و در ۲۶ بازی از ۳۱ بازی این فصل دورتموند به میدان رفته. قرارداد پیشچک در ماه ژوئن به پایان می‌رسید اما او اخیرا یک فصل دیگر این قراداد را تمدید کرده است.

1101