لو رفتن رابطه ستاره این فصل میلان با مدل ایتالیایی

لو رفتن رابطه ستاره این فصل میلان با مدل ایتالیایی

خبرگزاری فوتبالی - تئو هرناندز مدافع چپ فرانسوی میلان این روزها به سوژه رسانه های ایتالیا تبدیل شده است چرا که تصاویری از حضورش در یک قایق تفریحی با زوئی کریستوفولی مدل ایتالیایی در رسانه ها منتشر شده است.

به گزارش فوتبالی، بازیکن اسبق رئال مادرید و میلان به نظر می رسد که رابطه عاشقانه ای را با مدل ایتالیایی آغاز کرده است. در حقیقت زوئی به تعداد بالای خالکوبی هایش مشهور است. هر چند که هیچ کدام از این دو به صورت رسمی شروع رابطه شان را تایید نکرده اند اما تصاویری از آنها در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

تئو هرناندز به همراه زوئی به سواحل کاپری رفته است و تصاویری از این زوج  در کنار هم منتشر شده است. این دو سعی می کنند که روزهایشان را در یک قایق تفریحی سپری کنند.  مدافع چپ فرانسوی که فصل بسیار خوبی در میلان داشته بدین ترتیب به نظر می رسد که پس از جدایی از آدریانا پوزوئکو وارد یک رابطه عاشقانه جدید شده است.

زوئی کریستوفولی بیش از نیم میلیون هوادار در اینستاگرام دارد که خودش را به عنوان یک مدل و یک دی جی معرفی می کند که البته علاقه شدیدی به خالکوبی دارد. البته تئو هرناندز نیز چندین خالکوبی در بدنش دارد و به نظر می رسد که این زوج از این حیث با هم تفاهم دارند.