زندگی دوباره برای الکسیس سانچز ؛ سولشر به ماندنش متقاعد شد

زندگی دوباره برای الکسیس سانچز ؛ سولشر به ماندنش متقاعد شد

خبرگزاری فوتبالی - به نظر می رسد که تقدیر طوری رقم خورده تا الکسیس سانچز مهاجم 31 ساله شیلیایی به لیگ برتر انگلیس برگردد و اگر اینتر تصمیم دیگری نگیرد، این مهاجم دوباره به اولدترافورد برمی گردد چرا که قرارداد سفت و سختی با منچستریونایتد دارد.

به گزارش فوتبالی، به نظر می رسد که منچستریونایتد آماده بازگشت الکسیس سانچز برای فصل اینده می شود. هر چند که در ابتدا سولشر تمایلی به حضور الکسیس در ترکیب تیمش در فصل آینده نداشت اما در نهایت پس از جلسه با اد وودوارد مدیر اجرایی تیم به ماندنش متقاعد شد.

به نظر می رسد که الکسیس سانچز در زمان بازگشت خود به لیگ انگلیس نقش متفاوتی را در تیم خواهد داشت. الکسیس دو سال دیگر با منچستریونایتد قرارداد دارد که دستمزد بالایی هم دریافت می کند یعنی هفته ای 550 هزار یورو. اگر یونایتد نخواهد او را حفظ کند، باید غرامت شدیدی را بپردازد که با توجه به بحران مالی کرونا، شیاطین سرخ نمی خواهند ضرر دیگری را تحمل کنند. به همین خاطر منچستریونایتد چاره ای جز حفظ پوگبا ندارد و این مهاجم شیلیایی با نقشی متفاوت باز خواهد گشت.

اینتر در فصل جاری به صورت قرضی به اینتر رفت که در کل تورنمنت ها فقط 16 بازی انجام داد. او فقط 9 گل در لیگ ایتالیا انجام داد که با یک گل و دو پاس گل نمایش خوبی از خود ارائه نداد.