اقدام زیبای بازیکن سابق بارسلونا: پرداخت هزینه اقامت کارگران فصلی

اقدام زیبای بازیکن سابق بارسلونا: پرداخت هزینه اقامت کارگران فصلی

پایگاه خبری فوتبالی - بحران کرونا روی زندگی افراد زیادی تاثیرگذاشته است که کارگران فصلی و روزمرد نیز بخشی از انها بوده اند. در حقیقت 80 کارگر فصلی در ییدا به خاطر بحران کرونا روزهای سخت و وحشتناکی را سپری کردند.

به گزارش فوتبالی، کیتا بالده بازیکن اسبق بارسلونا که در حال حاضر در موناکو توپ می زند تصمیم گرفت که به کمک این کارگران بیاید، هزینه اقامت آنها در دو هتل در ییدا و هزینه رفت و آمد آنها را پذیرفت تا بدین ترتیب آنها را از شرایطی بحرانی نجات بدهد.

این کارگران در دو هتل ایبیل و ملکه ایزابل مستقر شدند که کل هزینه اقامت انها توسط کیتا بالده بازیکن موناکو پرداخته شده است. کیتا بدین ترتیب توانست کارگرانی که به خاطر بحران کرونا شغل خود را از دست داده بودند و درامدی نداشتند را نجات بدهد. کیتا بالده که بین سالهای 2004 تا 201 در آکادمی بارسلونا رشد کرده است، مسیری طولانی و متفاوت را در دوران فوتبالش داشته و پس از تجربه حضور در تیم هایی نظیر لاتزیو و اینتر در حال حاضر در موناکو توپ می زند. او که تجربه حضور در تیم منتخب کاتالونیا را دارد، در حال حاضر در تیم ملی سنگال توپ می زند و هم تیمی سادیو مانه در تیم ملی کشورش است.