اعلام لیست بارسلونا برای بازی مقابل لگانس؛ غیبت آلبا

اعلام لیست بارسلونا برای بازی مقابل لگانس؛ غیبت آلبا

پایگاه خبری فوتبالی - کلمنت لنگله مدافع میانی بارسلونا که به علت محرومیت بازی مقابل مایورکا را از دست داده بود، چهره جدید لیست 23 نفره ستین برای بازی روز شنبه در نیوکمپ مقابل لگانس است.

به گزارش فوتبالی، مدافع میانی فرانسوی جای جوردی آلبا را در لیست گرفت که به علت پنج کارته شدن در بازی فردا شب حضور ندارد. از سویی عثمان دمبله به علت مصدومیت همچنان غایب است. دمبله البته در ماه فوریه جای خود را در لیست به بریتویت داده است و فعلا نمی تواند بازی کند.

از میان بازیکنان آکادمی هم اینیاکی پنیا درون دروازه، آرائوخو در پست دفاع میانی، ریکی پویگ ، الکس کویادو و مونچو در خط هافبک و آنسو فاتی در خط حمله در لیست قرار گرفته اند. لیست 23 نفره بارسلونا بدین شرح است : ترشتگن، سمدو، پیکه، راکیتیچ، بوسکتس، آرتور، سوارز، مسی، نتو، لنگله، گریزمن، بریتویت، سرجی روبرتو، دی یونگ، ویدال، اومتیتی، جونیور ، پنیا، آرائوخو، پویگ، کویادو و مونچو.

دی یونگ مصدومیتی که باعث تعویض شدنش مقابل مایورکا شد را کاملا پشت سر گذاشته است. لوییز سوارز، اومتیتی و ویدال سه بازیکن چهار کارته هستند که اگر یک کارت دیگر بگیرند بازی مقابل سویا را از دست می دهند. بارسا سه ماه پس از پیروزی مقابل سوسیه داد اولین بازی خانگی خود را خواهد داشت. لگانس که در رتبه نوزدهم جدول لالیگاست بعید است که حریف سرسختی برای بارسا باشد.