نعمتی: همه ما عاشق فوتبال هستیم و دوست داریم بازی کنیم

نعمتی: همه ما عاشق فوتبال هستیم و دوست داریم بازی کنیم

خبرگزاری فوتبالی- علی نعمتی، مدافع تیم فوتبال شهر خودرو تأکید کرد، این تیم در دیدارهای پیش رو باید بیشترین امتیاز را کسب کرده و سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد.

به گزارش فوتبالی به نقل از تسنیم، علی نعمتی در گفت‌وگویی، در مورد وضعیت شهر خودرو برای ادامه مسابقات لیگ برتر گفت: ما طبق برنامه کادر فنی تمرینات منظمی را دنبال می‌کنیم، آن اوایل که تمرینات شروع شد کار سخت بود، ولی در ادامه شرایط بهتر شد. در این مدت هم سعی کردیم مسائل بهداشتی را تا جایی که امکان داشت، رعایت کنیم. ما باید تا شروع لیگ به آمادگی خوبی برسیم و نتایج خوبی بگیریم.

وی درباره اینکه برخی باشگاه‌ها و بازیکنان مخالف برگزاری ادامه مسابقات لیگ برتر بودند، تأکید کرد: فوتبال حرفه و شغل بازیکنان است و همه فوتبالیست‌ها عاشق فوتبال هستند. همه ما دوست داریم فوتبال بازی کنیم و در این مدت که نمی‌توانستیم تمرین گروهی و بازی انجام دهیم، واقعاً در خانه روانی شده بودیم. به‌هرحال تصمیم ستاد مبارزه با کرونا و سازمان لیگ این بوده که بازی‌ها برگزار شود و هدف ما هم این است که بهترین عملکرد را در شهر خودرو داشته باشیم تا تیم در بازی‌های بعدی بهترین نتایج ممکن را بگیرد.

مدافع تیم فوتبال شهر خودرو در پاسخ به این پرسش که آنها چقدر برای گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا شانس دارند، اظهار داشت: ما فصل قبل سهمیه گرفتیم و امسال هم نباید شانس کسب سهمیه را از دست بدهیم. 9 بازی مهم و تعیین‌کننده داریم و امیدوارم در این فصل هم سهمیه را کسب کنیم.

7655