فابرگاس: کار سرمربی آرسنال سخت‌تر از کار سرمربی چلسی است

فابرگاس: کار سرمربی آرسنال سخت‌تر از کار سرمربی چلسی است

خبرگزاری فوتبالی – فابرگاس اعلام کرده کار آرتتا در آرسنال بسیار سخت‌تر از کار فعلی لمپارد در چلسی است.
به گزارش فوتبالی، تیم چلسی از ابتدای امسال بازیکن سابق خود فرانک لمپارد را روی نیمکت نشانده و تیم آرسنال هم از میانه فصل میکل آرتتا، بازیکن سابق خودشان که برای مدتی به عنوان دستیار پپ در منچستر فعالیت می‌کرد را به عنوان سرمربی انتخاب کرد.
سس فابرگاس که سابقه حضور در هر دو تیم لندنی چلسی و آرسنال را دارد به تمجید از مربیان جوان این دو تیم پرداخت. او به گاردین گفته: چلسی بابت سرمربیگری لمپارد قمار کرد زیرا تازه دومین سال حرفه‌ای سرمربیگری او در یک تیم بود اما فرانک فوق‌العاده کار کرد. آرسنال هم با حضور آرتتا تقریبا شرایط مشابهی دارد. میکل، برای ۳ سال با گواردیولا کار کرده و مطمئنم او مانند یک استاد برای تمام مربیان جوانی هستند که می‌خواهند سرمربیگری را آغاز کنند. به نظرم آرتتا هم تا امروز عالی بوده و به نظرم می‌تواند ارزش‌های باشگاه آرسنال را به این تیم برگرداند.
فابرگاس در ادامه افزود: البته کار آرتتا از کار لمپارد در بازسازی ترکیب سخت‌تر است. بازیکنان آرسنال جوان هستند و آرتتا شروعی سخت‌تر از چلسی داشت اما انرژی مثبتی دارم که آرسنال می‌تواند دوباره روی پای خود بایستد. شاید فصل آینده فصل خوبی برای آن‌ها باشد.

1101