زیدان پس از برد: شرایط سختی در نیمه دوم داشتیم؛ مجبور بودم تعویض کنم

زیدان پس از برد: شرایط سختی در نیمه دوم داشتیم؛ مجبور بودم تعویض کنم

خبرگزاری فوتبالی – زین الدین زیدان پس از برد شاگردانش مقابل ایبار حرف‌های خود را بیان کرد.
به گزارش فوتبالی، زیدان پس از پایان بازی به خبرنگاران درباره شرایط جدید در دنیای فوتبال گفت: نظری ندارم. همه چیز متفاوت شده اما باید خودمان را با آن وفق دهیم.
زیدان در ادامه گفت: در نیمه دوم شرایط سختی تجربه کردیم. نمی‌دانم به دلیل مشکلات فیزیکی بود یا خیر اما شرایط خوب نبود. در نیمه اول خوب بودیم و من بابت خوب بودنمان قانع شده بودم. ۳ امتیاز مهم و حیاتی را به دست آوردیم. ۱۰ بازی برایمان باقی مانده است. در نیمه اول ۳-۰ جلو افتادیم و خیالمان راحت بود. باید تغییرات جدیدی لحاظ می‌کردم و به همین دلیل تا دقیقه ۶۱ مجبور شدم ۴ تعویض انجام دهم. کارواخال مصدم شد، راموس مشکل پیدا کرده بود و ادن هازارد هم مدت زمان زیادی بود که بازی نکرده بود اما فکر نمی‌کنم تعویض‌ها بازی‌ را تغییر دادند. می‌دانستیم که  هازارد از ریتم بازی عقب می‌افتد اگر کامل بازی کند اما برای یک ساعت به او میدان دادیم. هرچند که او به من در رختکن گفت حالش خوب است و می‌تواند به بازی ادامه دهد. کم کم  باید از آسنسیو هم استفاده کنم. بازی‌هعای زیادی در پیش داریم و روی او حساب می‌کنیم.
سرمربی تیم رئال درباره عدم گلزنی مهاجمان این تیم گفت: نگران نیستم. بازیکنان ما در قسمت جلوی زمین، می‌توانند تفاوت‌ها را رقم بزنند. هازارد می‌توانست گل بزند اما آن را به راموس تقدیم کرد. او ترجیح می‌دهد خودخواه نباشد.

1101