مذاکره هافبک یوونتوس با تاتنهام؛ بازگشت رمزی به لندن؟

مذاکره هافبک یوونتوس با تاتنهام؛ بازگشت رمزی به لندن؟

خبرگزاری فوتبالی - نشریه انگلیسی سان ادعا کرده است که تاتنهام در تلاش است تا آرون رمزی مهاجم تاتنهام را به صورت قرضی به خدمت بگیرد.

به گزارش فوتبالی، سان اسپورت گزارش داده است که یوونتوس به دنبال صرفه جویی در هزینه هایش است و مشکلی با خلاص شدن از پرداخت رمزی که هفته ای 400 هزار پوند دریافت می کند  را ندارد. بدین ترتیب رمزی حدود یک سال پس از پیوستن به یووه به عنوان بازیکن آزاد می تواند به لندن برگردد و شاید به عنوان بازیکنی برای معاوضه مورد استفاده قرار بگیرد.

پیش از این گفته شده بود که یوونتوس می خواهد از رمزی برای کاهش قیمت پل پوگبا هافبک فرانسوی در مسیر خرید وی به منچستریونایتد استفاده کند. رمزی ستاره سابق آرسنال حالا می تواند به حریف دیرینه یعنی تاتنهام ملحق شود. البته یووه ترجیح می دهد که انتقال رمزی به صورت قطعی باشد و نه قرضی چرا که در بحران مالی فعلی می خواهند از پول فروش وی برای خرید بازیکنان دیگر استفاده کنند. رمزی به علت مصدومیت در بازی دور رفت نیمه نهایی جام حذفی مقابل میلان حضور نداشت و فینال روز چهارشنبه مقابل یوونتوس را هم از دست می دهد. به هر صورت به نظر می رسد که شرایط برای این بازیکن در فوتبال ایتالیا زیاد خوب پیش نرفته است.