اوبامیانگ: کلید آینده ام در دستان آرسنال است

اوبامیانگ: کلید آینده ام در دستان آرسنال است

پایگاه خبری فوتبالی - پیر امریک اوبامیانگ مهاجم گابونی آرسنال که مورد توجه اینتر قرار دارد گفت که کلید آینده اش در دستان تیم لندنی است و هنوز تصمیمی نگرفته است.

به گزارش فوتبالی، این مهاجم گزینه ایده آلی برای جانینی لوتارو مارتینز است که در تابستان به بارسلونا ملحق می شود. اوبامیانگ در مصاحبه با تله فوت فرانسه گفت:" اخیرا پیشنهادی دریافت نکرده ام اما در ماه های اخیر جلساتی با باشگاه آرسنال داشتم. تا کنون اتفاقی رخ نداده است چرا که کلید در دست آنهاست. ببینیم شرایط چطور پیش می رود. این نقطه عطفی در دوران فوتبالم است. اگر بخواهم کاملا صادق باشم، این تصمیم بسیار مشکلی است. شاید مهمترین تصمیم کل دوران فوتبالم."

این مهاجم که هفته آینده 31 ساله می شود در ژانویه 2018 با 63.75 میلیون یورو از دورتموند به آرسنال پیوست. مهاجم گابونی در این فصل در 32 بازی رسمی برای توپچی ها 20 گل زده و نمای خوبی از خود ارائه داده است. او در آکادمی باشگاه میلان رشد کرده است و به همین خاطر از فوتبال ایتالیا و سری آ شناخت کافی را دارد اما حالا باید دید که آیا در آینده به اینتر ملحق می شود یا نه. او فقط یک سال دیگر با آرسنال قرارداد دارد و اگر تیم لندنی حاضر به فروشش نشود، در تابستان بعدی بازیکن ازاد خواهد شد.