ادای احترام مارسلو به جرج فلوید پس از گلزنی مقابل ایبار

ادای احترام مارسلو به جرج فلوید پس از گلزنی مقابل ایبار

پایگاه خبری فوتبالی - مارسلو مدافع چپ برزیلی رئال مادرید پس از آن که در دقیقه 36 بازی مقابل ایبار گل سوم را وارد دروازه دیمیتروویچ کرد، به شکل جالبی خوشحالی کرد.

به گزارش فوتبالی، این مدافع بعد از ان که یک گل زیبا به ثمر رساند، زانو زد و با مشت دست سمت راستش به سمت بالا خوشحالی کرد، تصویری که در هفته های اخیر به نمادی برای ادای احترام به جرج فلوید مورد استفاده قرار می گیرد، مرد سیاهپوست امریکایی که در روز 25 می توسط پلیس امریکا به قتل رسید.

مارسلو یکی از بازیکنان رختکن رئال مادرید است که به اعتراضات مربوط به نژادپرستی در آمریکا واکنش نشان داد و نحوه ادای احترام به جرج فلوید پس از گلزنی مقابل ایبار هم این را نشان می دهد. رئال مادرید بازی خوبی داشت که مارسلو بدین ترتیب یکی از بازیکنانی شد که همچون مارکوس تورام و جیدون سانچو پس از گلزنی به فلوید ادای احترام کرده بود.

قتل فلوید توسط پلیس آمریکا اعتراضات شدید مردمی را در کل دنیا ایجاد کرد چرا که تصاویر این اتفاق بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشت. رئال مادرید در نهایت با نتیجه سه بر یک مقابل ایبار پیروز شد که برد ارزشمندی در مسیر رقابت برای قهرمانی لیگ بود.