کولیبالی: مرتنز شبیه هیگواین است، به بازی کردن کنارش افتخار می‌کنم

کولیبالی: مرتنز شبیه هیگواین است، به بازی کردن کنارش افتخار می‌کنم

 پایگاه خبری فوتبالی - کالیبدو کولیبالی مدافع میانی سنگالی ناپولی به تمجید از هموطن بلژیکی خود مرتنز پرداخت که به تازگی با 122 گل به آقای گل تاریخ ناپولی تبدیل شده است.

به گزارش فوتبالی، کولیبالی با گلزنی در نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا مقابل اینتر از گلهای همشیک عبور کرد. کولیبالی در مصاحبه با اسکای ایتالیا گفت :" مرتنز به یک قاتل واقعی در خط حمله تبدیل شده است.از اولین روزهایمان در ناپولی در کنار هم بودیم، معمولا دنبال من می آمد و با هم به تمرین می آمدیم. در مسیر خیلی با هم شوخی می کردیم و می خندیدیم. حتی در سالا اولی که در این جا داشتم، پدرش هم با من صحبت کرد و گفت که حقیقتا به من باور داشته است و هرگز نباید ناامید شوم. می توان گفت که دریس در یک خانواده خوشحال و حامی بزرگ شده است. برای او آرزوی بهترین های دنیا را دارم چرا که حقیقتا لیاقتش را دارد."

مرتنز در حال حاضر آقای گل تاریخ ناپولی است اما بیشتر گلهایش در سالهای اخیر پس از زمانی بوده که ساری او را از پست وینگر به پست مهاجم نوک تغییر مکان داد. کولیبالی افزود:" مرتنز خیلی پیشرفت کرده است. او به یک قاتل واقعی در خط حمله تبدیل شده است. خیلی شبیه گونزالو هیگواین است، می داند که چطور هر کاری را انجام بدهد و یک بازیکن مهم در این ترکیب است. باعث افتخارم است که بتوانم در کنارش بازی کنم."

مرتنز در سه فصل اولش در ناپولی در 34 بازی گل زده بود اما بهترین فصلش مربوط به فصل 17-2016 با 34 گل بود.