اعلام ترکیب رئال مادرید و ایبار؛ هازارد بازگشت

اعلام ترکیب رئال مادرید و ایبار؛ هازارد بازگشت

پایگاه خبری فوتبالی - ترکیب رئال مادرید مقابل ایبار اعلام شد. ادن هازارد هافبک بلژیکی پس از مصدومیتی طولانی مدت ریکاوری کرده و در ترکیب اصلی رئال برای اولین بازی در بازگشت به لالیگا قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید به علت تعمیرات در ورزشگاه برنابئو مجبور شده تا در استادیوم تیم دوم خود یعنی ورزشگاه دی استفانو بازیهای خانگی خود را برگزار کند و حالا میزبان ایبار خواهد بود. در حالی که شایعاتی در مورد فیکس شدن گرت بیل در بازی امشب وجود داشت اما در نهایت رودریگو گوئس پدیده برزیلی که در این فصل هفت گل زده در ترکیب قرار گرفت و حالا رئال مادرید تلاش می کند تا سه امتیاز ارزشمند خانگی را به دست بیاورد و از رقابت با بارسلونا جا نماند چرا که کاتالان ها برد ارزشمندی مقابل مایورکا کسب کردند. به هر صورت فعلا نه رئال و نه بارسا حق اشتباه و امتیاز از دست دادن ندارند.

ترکیب رئال مادرید برای بازی امشب مقابل ایبار بدین شرح است : کورتوا، کارواخال، راموس، واران، مارسلو، کاسمیرو، مودریچ، کروس، رودریگو گوئس، بنزما و هازارد.

ایبار نیز با هدایت مندیلیبار با این ترکیب در بازی امشب پا به میدان گذاشته است : دیمیتروویچ، روبر کورئا، اولیویرا، آربیا، رافا سوارس، کریستوفورو، سرجیو الوارز، اکسپوسیتو، اوریانا، ده بلاسیس و کیکه گارسیا.