دبیر کل اسبق فدراسیون فوتبال: تشکیل کمیته انتقالی توهین به فوتبال ایران است

دبیر کل اسبق فدراسیون فوتبال: تشکیل کمیته انتقالی توهین به فوتبال ایران است

خبرگزاری فوتبالی- دبیر کل اسبق فدراسیون فوتبال گفت: تشکیل کمیته انتقالی یک توهین بزرگ به فوتبال ایران است چرا که این کمیته نشان می‌دهد فوتبال ایران به بلوغ کامل نرسیده است.

به گزارش فوتبالی به نقل از ایرنا، علی‌رضا اسدی در حاشیه مراسم یادبود زنده‌یاد پرویز ابوطالب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: علی کفاشیان به عنوان عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال و نایب رییس اول با محرومیتی روبرو شده بود که نمی‌توانست فعالیت کند اما در بحث بازنشسته‌ها منع قانونی وجود ندارد و اگر قرار است مسائل فوتبال در فوتبال حل بشود، کمیته استیناف نظر خود را داده و محرومیت وی به پایان رسیده است.

وی افزود: من نمی‌دانم چه منعی برای عدم حضور علی کفاشیان در فدراسیون فوتبال وجود دارد و اگر کفاشیان می‌تواند به فوتبال کمک کند، چرا نباید این کار را انجام دهد؟

 دبیر کل اسبق فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: تشکیل کمیته انتقالی یک توهین بزرگ به فوتبال ایران است چرا که این کمیته نشان می‌دهد فوتبال ایران به بلوغ کامل نرسیده است. متاسفانه افرادی هستند که می‌خواهند فوتبال را به سمتی ببرند که کمیته انتقالی تشکیل شود.

اسدی تصریح کرد: تشکیل کمیته انتقالی یک توهین بزرگ به فوتبال ایران است چرا که این کمیته نشان می‌دهد فوتبال ایران به بلوغ کامل نرسیده است. وی تاکید کرد: باید تمامی صاحب‌نطان دور هم نشسته و با همدلی مشکلات فوتبال را حل کنند تا از این گذر مهم و حساس عبور کنیم.

9697