نوروزی: کار انصاری برای بازگشت سخت است

نوروزی: کار انصاری برای بازگشت سخت است

خبرگزاری فوتبالی- بازیکن اسبق پرسپولیس معتقد است مدافع مصدوم این تیم برای بازگشت به شرایط عادی فوتبال کار دشواری دارد. 

به گزارش فوتبالی«رضا نوروزی» در گفت‌وگویی، در مورد اینکه این روزها مشغول چه کاری است، گفت: فوتبال که بازی نمی‌کنم اما مدرک C مربیگری گرفتم و می‌خوام مدارک بالاتر را هم بگیرم تا وارد جرگه مربیان شوم. 

وی در خصوص شرایط فعلی پرسپولیس خاطرنشان کرد: تیم ها تمریناتشان را شروع کرده اند اما همین تمرین کردن بعد از مدت‌ها هم سخت است. می‌بینید که بازیکنی مثل انصاری به خاطر همین مسائل مصدوم شد در کل باید منتظر باشیم تا بازی‌ها شروع شود و ببینیم پرسپولیس و دیگر تیم‌ها چه شرایطی دارند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص مصدومیت محمد انصاری از ناحیه رباط صلیبی عنوان کرد: واقعاً این نوع مصدومیت، مصدومیت سختی است. انصاری وقتی برای اولین بار رباط پاره کرد به خوبی به شرایط بازی برگشت، امیدوارم برای دومین بار هم بتواند این کار را انجام بدهد، هرچند بسیار سخت است، حتی بعد از از بهبود هم بازیکن ترس از مصدومیت دوباره دارد که می‌توانند او را از شرایط خوب بازی دور کند.

نوروزی در مورد اینکه به نظرش رادوشویچ می‌تواند جانشین خوبی برای علیرضا بیرانوند باشد یا خیر، گفت: رادو جانشین خوبی برای بیرانوند است. او قبلا ثابت کرده دروازه‌بان مطمئنی است و می‌تواند نفر اول پرسپولیس درون دروازه باشد. بیرانوند هم می‌تواند با خیال راحت لژیونر شود و فکر پیشرفتش باشد.

وی در پاسخ به این سوال که به نظرش دو باشگاه پرسپولیس و استقلال بالاخره خصوصی می‌شوند یا خیر، تاکید کرد: نفس خصوصی سازی خوب است؛ اقدامی که می‌تواند به پرسپولیس و استقلال کمک کند اما در فوتبال ایران هر تیم یا باشگاهی که خصوصی شده سرنوشت خوبی نداشته است

بازیکن پیشین پرسپولیس ادامه داد: وقتی خصوصی سازی انجام می‌گیرد برای این است که تیم یا باشگاهی پیشرفت کند اما در ایران برعکس می‌شود و باشگاه‌ها نابود می‌شوند و بیشترآنها سرنوشتی مانند استیل آذین پیدا می‌کنند. به نظر من اگر قرار است این بلا سر پرسپولیس استقلال بیاید بهتر است همین دولتی اداره شوند و با همین مشکلات کارشان را انجام بدهند.

7655