ایسکو، بنزما و هازارد؛ مثلث هجومی زیدان در ادامه لیگ

ایسکو، بنزما و هازارد؛ مثلث هجومی زیدان در ادامه لیگ

خبرگزاری فوتبالی – ایسکو، بنزما و هازارد به احتمال زیاد ۳ گزینه اصلی زیدان برای حضور در ترکیب اصلی رئال هستند.
به گزارش فوتبالی، پس از پایان کرونا هر تیمی دچار شک و تردید درباره ترکیب خود شده اما این مسئله برای زیدان و رئال مادرید متفاوت است. او حالا ترکیب کامل خود را در اختیار دارد و می‌تواند با دست باز و فراغ بال ترکیب خط حمله خود را انتخاب کند. چه با سیستم ۴۴۲ و چه با سیستم ۴۳۳.
با هر کدام از این سیستم‌ها، زیدان حالا می‌تواند از حضور همزمان هازارد، بنزما و ایسکو در ترکیب استفاده کند و هر سه نفر با توجه به مسئولیت پذیریشان بار هجومی لوس بلانکو را به دوش بکشند. طبق ویدیویی که از تمرینات رئال در این هفته منتشر شده، این سه نفر هماهنگی خوبی داشته‌اند و می‌توانند در بازی‌های رئال بدرخشتند.
حضور بنزما در ترکیب اصلی تقریبا قطعی است و لوکا یوویچ و ماریانو دیاز هم می‌توانند برای حانشینی کریم رقابت کنند. هازارد به تازگی از مصدومیت برگشته و با توجه به آمادگی‌اش در تمرینات به نظر می‌رسد شانس خوبی برای حضور در ترکیب اصلی داشته باشد. ایسکو هم  که تجربه خوبی نسبت به دیگر گزینه‌ها دارد تنها باید به حفظ جایگاهش فکر کند.
ایسکو، بنزما و هازارد می‌توانند در کنار هم خط حمله بسیار قدرتمندی تشکیل دهند. این سه البته یک بار در بازی مقابل لوانته نمایش خوبی نداشته‌اند و رئال در آن بازی ۱-۰ شکست خورد اما با توجه به گزارشاتی که از تمرین رئال به گوش می‌رسد باید منتظر درخشش آن‌ها بود.

1101