فلیک برای قهرمانی بایرن مونیخ در بوندس لیگا «صبر» ندارد!

فلیک برای قهرمانی بایرن مونیخ در بوندس لیگا «صبر» ندارد!

خبرگزاری فوتبالی – هانسی فلیک می‌خواهد بایرن مونیخ در بازی با وردبرمن قهرمانی خود را قطعی کند.
به گزارش فوتبالی، تیم بایرن مونیخ که در فاصله ۳ هفته تا پایان رقابت‌های بوندس لیگا ۷ امتیاز بیشتر از تیم دوم دارد می‌تواند این قهرمانی را در بازی هفته آینده مقابل وردربرمن قطعی کند.
فلیک که شب گذشته شاگردانش با برد ۲-۱ مقابل مونشن گلادباخ در آستانه قهرمانی قرار گرفتند به خبرنگاران گفته: شرایط فعلی با سخت‌کوشی به دست آمده است. این مسئله را می‌دانیم زیرا تغییرات زیادی لحاظ کرده‌ایم. پس از بازی‌مان در جام حذفی، برد مهمی کسب کردیم. گلادباخ یک هفته برای این بازی استراحت کرده بود. همه تیم‌ها در این مقطع خسته هستند.
بایرن از زمان حضور فلیک در این تیم فوق‌العاده نتیجه گرفته و توانسته رکوردهای زیادی را جا به جا کند. فلیک تا امروز حتی یک شکست هم روی نیمکت بایرن نداشته و با بردی که چند هفته قبل مقابل دورتموند کسب کرد حالا در آستانه قهرمانی زودهنگام قرار گرفته است. به نحوی که خیلی‌ها تیم فلیک را مدعی فتح لیگ قهرمانان می‌دانند و تیم امسال بایرن را با بایرن مونیخ پپ و یوپ هاینکس مقایسه می‌کنند.
سرمربی تیم بایرن مونیخ درباره احتمال قهرمانی این تیم با برد مقابل وردبرمن گفته: خوشحالم که صدرنشینی و اقتدارمان را با این برد حفظ کردیم. باید در بازی با برمن کار را یکسره کنیم.

1101