وقتی ستاره پاپ جهان به خانه اسطوره لیورپول پناه برد

وقتی ستاره پاپ جهان به خانه اسطوره لیورپول پناه برد

پایگاه خبری فوتبالی - زندگی رابی ویلیامز خواننده سرشناس مملو از حاشیه های مختلف بوده است. او مشکلاتی در مورد مواد مخدر، توهمات و جنجال های پرشمار داشته است.

به گزارش فوتبالی، رابی ویلیامز 47 ساله حالا در گفتگویی جالب از یک خاطره فوتبالی یاد کرده است. او در اواسط دهه 90 میلادی گروه Take That را رها کرد و برای این که با رسانه ها مواجه نشود به خانه جیمی ردنپ بازیکن وقت لیورپول پناه برد. ردنپ در دهه 90 بازیکن مهمی در لیورپول بود و حتی سه فصل بازوبند کاپیتانی سرخپوشان را هم به بازو بست.

ردنپ در گفتگوی اینستاگرامی از ویلیامز خواست تا خاطره آن اتفاق و آن روز عجیب را تعریف کند. در این تماس که به صورت ویدیویی برقرار شد در مورد خاطرات مختلف ردنپ و ویلیامز و سفر کردن به منطقه ماربیا در اسپانیا برای تعطیلات هم صحبت شد.ردنپ در این باره گفت:" شاید این را خیلی ها ندانند اما وقتی که گروه Take That را ترک کردی و کل کشور به دنبالت بودند، آمدی و در خانه من ماندی. این خبرنگاری این را نمی دانست اما در اتاقم کنار من بودی. آن دوران دیوانه وار را یادت هست؟"

رابی در جوابش گفت که خاطره زیادی نداشته است و افزود:" فقط صحنه های کوچک در ذهنم است. شبی که با هم بودیم، به کلوب شبانه رفتیم و ... خانه ات را به خوبی به یاد دارم چرا که فکر می کنم تنها جایی بود که تا آن زمان می دیدم که یک استخر درون خانه داشت."

از سویی ردنپ از سفر به ماربیا با بازیکنان دیگر تیم نظیر جان بارنز، رابی فاولر، نیل رودک و فیل باب یاد کرد. ردنپ گفت:" یک صندلی خالی در پرواز داشتیم و با خودمان پرسیدیم که چه کسی را دعوت کنیم. تصمیم گرفتیم که رابی ویلیامز به عنوان بزرگترین ستاره پاپ در آن زمان را دعوت کنیم."

رابی اما چیز زیادی هم از آن خاطره یادش نبود:"راستش را بخواهی زیاد چیزی از دهه 90 یادم نیست چرا که ترجیح می دهم به عقب برنگردم و آن خاطرات همان جا بماند."