بایرن مونیخ 2-1 بروسیا مونشن گلادباخ؛ پیروزی در دقیقه 88

بایرن مونیخ 2-1 بروسیا مونشن گلادباخ؛ پیروزی در دقیقه 88

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ با پیروزی دو بر یک مقابل بروسیا مونشن گلادباخ یک گام دیگر به قهرمانی بوندسلیگا نزدیک شد و حالا از سه بازی بعدی فقط سه امتیاز می خواهد تا قهرمانی خود را مسجل کند.

به گزارش فوتبالی، بایرن مونیخ با گل گورتسکا در دقیقه 88 به پیروزی دو بر یک در مقابل مونشن گلادباخ دست پیدا کرد. زیرکی پدیده 19 ساله هلندی اولین گل بازی را برای بایرن مونیخ به ثمر رساند. در دقیقه 37 گل به خودی پاوارد باعث شد تا بازی به تساوی کشیده شود و در نهایت این گورتسکا بود که گل پیروزی را به ثمر رساند تا روند بردهای پیاپی بایرن مونیخ حفظ شود.  بایرن بدین ترتیب اختلاف هفت امتیازی خود با بروسیا را حفظ کرد و فقط یک برد می خواهد تا رسما به عنوان قهرمان بوندسلیگا اعلام شود. به نظر می رسد که تیم فلیک به زودی قهرمانی خود را اعلام خواهد کرد.

در نقطه مقابل مونشن گلادباخ که به امتیاز گرفتن از این بازی برای رقابت در مورد کسب چمپیونزلیگ نیاز داشت در آخرین لحظه در آلیانس آرنا شکست خورد. بدین ترتیب امشب هم بایرن مونیخ و هم دورتموند به لطف گل دقایق پایانی بازیهایشان را بردند تا همچنان در بالای جدول بوندسلیگا حضور داشته باشند.