دوسلدورف 0-1 دورتموند؛ رستگاری با هالند در دقیقه 96

دوسلدورف 0-1 دورتموند؛ رستگاری با هالند در دقیقه 96

خبرگزاری فوتبالی - ارلینگ هالند مهاجم نروژی که به عنوان تعویضی در بازی دورتموند و دوسلدورف به زمین آمده بود توانست با گلزنی در دقیقه 96 باعث پیروزی تیمش شود.

به گزارش فوتبالی، دورتموند  96 دقیقه منتظر ماند تا در مقابل تیم پایین جدولی فورتنا دوسلدورف پیروز شود. هالند که بی تردید ستاره نیم فصل دوم بوندسلیگا بوده است در نقش ناجی ظاهر شد و در آخرین دقیقه بازی توانست گلزنی کند تا مقاومت فورتنا شکسته شود و بدین ترتیب قهرمانی بایرن مونیخ فعلا به تعویق افتاد و باواریایی ها همچنان فشار دورتموند را پشت سر خود حس خواهند کرد.

فورتنا دوسلدورف که در رتبه 16 بوندسلیگا قرار دارد امید زیادی داشت تا با شکست نخوردن مقابل دورتموند بتواند به بقا امیدوار شود اما در آخرین لحظه مقاومتشان شکسته شد و آب پاکی بر سرشان ریخته شد تا سه فینال حساس برای بقا پیش رو داشته باشند. دوسلدورف در بازیهای بعدی دیگر حق اشتباه و امتیاز دادن را ندارد و سعی کند تا دیگر شکست نخورد تا بتواند فصل بعد را هم در بوندسلیگا داشته باشد.

به هر صورت به نظر می رسد که بوندسلیگا در حالی به هفته های پایانی خود می رسد که تکلیف قهرمان که احتمالا بایرن خواهد بود، به زودی مشخص می شود و همچنین تکلیف تیم های سقوط و صعودکننده نیز به زودی مشخص می شود. سقوط پادربورن تقریبا قطعی به نظر می رسد، وردربرمن و دوسلدورف هم کار سختی برای بقا دارند.