مشخص شدن لیست رئال مادرید مقابل ایبار با چهار غایب

مشخص شدن لیست رئال مادرید مقابل ایبار با چهار غایب

پایگاه خبری فوتبالی - زیدان لیستی 23 نفره را برای اولین بازی رئال مادرید در بازگشت به لالیگا برای بازی مقابل ایبار در ورزشگاه دی استفانو که یکشنبه شب برگزار می شود، اعلام کرد.

به گزارش فوتبالی، لوکاس وازکز هافبک گالیشیایی به علت مصدومیت در آخرین لحظه این بازی را از دست داد در حالی که چهره هایی همچون ماریانو، یوویچ و ناچو به علت مصدومیت بلندمدت در این بازی حضور ندارند. مارکو آسنسیو و هازارد که پس از عمل جراحی ریکاوری کرده اند و دوباره به تمرینات برگشته اند هم در لیست قرار گرفتند. خاوی هرناندز در خط دفاع و آلتوبه درون دروازه از میان محصولات اکادمی رئال مادرید شانس حضور در لیست را پیدا کرده اند. بر اساس قوانین جدید 23 بازیکن در لیست قرار گرفته اند که هر تیم در هر بازی می تواند پنج تعویض داشته باشد.

لیست 23 نفره رئال مادرید برای بازی یکشنبه شب مقابل ایبار بدین شرح است : کورتوا، آرئولا، آلتوبه، کارواخال، میلیتائو، راموس، واران، مارسلو، مندی، خاوی هرناندز، کروس، مودریچ، کاسمیرو، فدریکو والورده، خامس، ایسکو، هازارد، بنزما، بیل، آسنسیو، براهیم دیاز، وینیسیوس جونیور و رودریگو گوئس.

به نظر می رسد که زیدان از بهترین ترکیب ممکن مقابل ایبار بازی کند که کورتوا، کارواخال، راموس، واران، مندی، کروس، مودریچ، کاسمیرو، بیل، بنزما و هازارد ترکیب احتمالی رئال مادرید را تشکیل می دهند.