سوال روز/ چرا پاداش کی‌روش از 10 درصد به 20 درصد رسید؟

سوال روز/ چرا پاداش کی‌روش از 10 درصد به 20 درصد رسید؟

خبرگزاری فوتبالی- ماجرای سهم کارلوس کی‌روش بابت صعود تیم ملی به جام جهانی، باعث شده تا در این باره سوالات زیادی مطرح شود.

به گزارش فوتبالی، تا پیش از این که یکی از خبرگزاری‌ها درباره دریافتی 20 درصدی کی‌روش بابت صعود به جام جهانی گزارش منتشر کند، همه فکر می‌کردند که سرمربی تیم ملی طبق قراردادی که با فدراسیون داشته است فقط صاحب 10 درصد از پاداش صعود به جام جهانی شده است و حتی فدراسیون فوتبال اعلام کرد سهم کی‌روش بابت پاداش صعود فقط 10 درصد و بقیه واریزی به او، مربوط به مطالباتش بوده منتهی مهدی تاج رئیس پیشین فدراسیون فوتبال در برنامه فوتبال برتر اعتراف کرد که با هماهنگی با اعضای هیات رئیسه، سهم کی‌روش را از 10 درصد به 20 درصد رسانده است. البته با اینکه خزانه‌دار فدراسیون ادعای افزایش پاداش کی روش را رد کرده اما روزنامه فرهیختگان روایت دیگری از این ماجرا دارد. 

به نوشته این روزنامه که البته سند خاصی یا گفت و گویی مرتبط ارائه نکرده، برخی از مسئولان فدراسیون فوتبال در صدد هستند مصوبه هیات ‌رئیسه مبنی‌ بر پرداخت ۲۰ درصدی پاداش جام ‌جهانی به کی‌روش را به تاریخ گذشته بگیرند. فرهیختگان نوشته که البته طبق شنیده‌ها این موضوع مورد مخالفت بعضی از اعضای هیات ‌رئیسه قرار گرفته است. افتادن این اتفاق در نوع خود جدید است. 

روزنامه فرهیختگان از قول دو عضو هیات رئیسه به این نکته هم اشاره کرده که قرار بود سهم سرمربی سابق تیم ملی از پاداش صعود به جام جهانی فقط 10 درصد باشد. حالا سوال این است که چه اتفاقی افتاده که یک دفعه، 10 درصد روی پاداش کارلوس کی‌روش رفته است.

1984