چهره روز؛ رونمایی از بمب احتمالی نقل و انتقالات

چهره روز؛ رونمایی از بمب احتمالی نقل و انتقالات

خبرگزاری فوتبالی- سعید عزت‌اللهی فصل آینده در کدام تیم بازی خواهد کرد؟

به گزارش فوتبالی، باشگاه یوپن اعلام کرد که همکاری‌اش با سعید عزت‌اللهی و امید ابراهیمی به پایان رسیده و این دو بازیکن به تیمهای سابقشان برمی‌گردند.

مقصد ابراهیمی که مشخص است و او به الاهلی قطر برخواهد گشت اما هنوز معلوم نیست که عزت‌اللهی در روستوف خواهد ماند یا راهی تیم دیگری خواهد شد.

آنطور که خبرورزشی نوشته، در مورد سعید باز هم این باشگاه روستوف است که باید تصمیم‌گیری کند و بعید به نظر می‌رسد فرصت بازی در این تیم را هم به دست بیاورد و خودش هم البته تمایل چندانی به این موضوع ندارد و از طرفی هم نمی‌خواهد باز به یک تیم اروپایی احتمالاً درجه دو دیگر به صورت قرضی منتقل شود. از مدت‌ها پیش یا به طور مشخص پیش از آنکه ماجرای کرونا و تعطیلی فوتبال مطرح شود، شایعاتی در مورد بازگشت عزت‌اللهی به ایران مطرح شده بود و حالا به نظر می‌رسد این موضوع بیشتر از قبل، رنگ واقعیت به خود بگیرد.

این روزنامه معتقد است عزت‌اللهی می‌تواند بمب فصل نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر باشد و با توجه به آنکه می‌خواهد دوباره به تیم ملی دعوت شود، برای بازی در لیگ برتر انگیزه دارد. البته این موضوع بستگی زیادی به این دارد که سعید بخواهد در لیگ برتر بازی کند یا اینکه کماکان به دنبال بازی در اروپا باشد.

1984