نیلسون به پرسپولیس تخفیف نمی‌دهد

نیلسون به پرسپولیس تخفیف نمی‌دهد

خبرگزاری فوتبالی- بخشهای مهم مصاحبه روزنامه خبرورزشی با نیلسون کوریا را برایتان انتخاب کردیم. دروازه‌بانی که اگر پرسپولیس تا روز چهارشنبه مطالباتش را پرداخت نکند آنوقت باید منتظر جرایم فیفا باشد:

  • با من بدترین رفتار ممکن شکل گرفت. از یک طرف به شکل بدی از پرسپولیس رفتم و سپس پشت سرم کلی حرف زده شد که اصلاً صحت نداشت. می‌توانستم از کسانی که این حرف‌ها را بیان می‌کردند، شکایت کنم، اما صبر کردم، چون می‌دانستم دیگر قرار نیست به ایران بیایم. از طرف دیگر، نمی‌خواستم با گفتن یکسری از حقایق، هواداران تصور کنند قصد دارم تیم را به حاشیه ببرم، چون همه می‌دانستند من علاقه خاصی به پرسپولیس داشتم.
  • از ۵ یا ۶ سال قبل تا به حال از پرسپولیس طلب دارم و باشگاه باید پولم را بدهد. من در شرایط فعلی فقط می‌خواهم با پرسپولیس تسویه حساب کنم. چیزی بیشتر از حقم هم نمی‌خواهم. می‌توانستم از پرسپولیس به فیفا شکایت سخت‌تری کنم و غرامت بیشتری بگیرم، اما دنبال این مسائل نیستم. از این به بعد هم با باشگاه پرسپولیس هیچ مذاکره‌ای نمی‌کنم. از فیفا حکم گرفته‌ام و پرسپولیس باید پولم را در همین هفته بدهد وگرنه ممکن است با یک مشکل بزرگ مواجه شود.
  • بعد از این همه سال، چرا و به چه دلیل باید به باشگاه پرسپولیس تخفیف بدهم؟ من دیگر این کار را نمی‌کنم، چون راضی شدم با هر شرایطی به باشگاه تخفیف بدهم و حالا دیگر زمانی برای این کار نمی‌بینم.


    1984