تصویر لو رفته از توپ فینال لیگ قهرمانان اروپا

تصویر لو رفته از توپ فینال لیگ قهرمانان اروپا

خبرگزاری فوتبالی – تصاویر جدیدی از توپ فینال لیگ قهرمانان امسال منتشر شده است.
به گزارش فوتبالی، هنوز به طور کامل مشخص نیست بازی‌های لیگ قهرمانان امسال به چه ترتیبی ادامه می‌یابد یا فینال این رقابت‌ها چه زمانی و در کجا برگزار می‌شود اما تصویر توپ فینال بازی‌ها که طراحی متفاوتی دارد در برخی رسانه‌ها منتشر شده است.
کمپانی آدیداس مانند همیشه وظیفه تامین توپ‌های مسابقات لیگ قهرمانان اروپا را بر عهده دارد اما این بار  Culture PSG هم به آن‌ها در زمینه طراحی کمک کرده است. توپی که قرار بود از آن در فینالی که در ورزشگاه گازپروم شهر سن پترزبورگ استفاده شود اما حالا مشخص نیست خود فینال در کدام ورزشگاه برگزار خواهد شد.

نکته عجیب در این توپ رنگ‌های آبی و زرد استفاده  شده در آن است. در پس زمینه هم تصاویری از شهر سن پترزبورگ استفاده شده اما احتمالا بی استفاده می‌ماند یا طراحی توپ تغییر می‌کند زیرا اعلام شده ممکن است فینال امسال در استانبول برگزار شود و فینال سال آینده در سن پترزبورگ. به این صورت این توپ در فصل آینده می‌تواند استفاده شود و احتمالا طراحی جدیدی برای توپ امسال صورت خواهد گرفت.
در حال حاضر یوفا در حال بررسی شرایط است تا تصمیم بگیرد تمام بازی‌ها در یک شهر برگزار شود، به صورت تک حذفی انجام شود یا اصلا تصمیم دیگر گرفته شود.

1101