بونوچی: رونالدو؟ بهترین‌ها هم گاهی اشتباه می‌کنند

بونوچی: رونالدو؟ بهترین‌ها هم گاهی اشتباه می‌کنند

پایگاه خبری فوتبالی - یوونتوس با تساوی بدون گل مقابل میلان در بازی برگشت نیمه نهایی کوپا ایتالیا توانست به لطف تساوی یک بر یک در بازی رفت و با کمک گل زده در خانه رحیف به فینال برسد.

به گزارش فوتبالی، لئوناردو بونوچی بازیکن باتجربه یوونتوس در پایان بازی به رای اسپورت گفت :" مهم این بود که صعود کنیم تا بتوانیم در رم برای کسب اولین هدف فصل خود تلاش کنیم.در ابتدا مشکل و عجیب بود. یک استادیوم خالی پس از 90 روز. ما سعی کردیم به شرایط عادت کنیم و میلان با یک بازیکن کمتر عالی بازی کرد. بازی مساوی شد اما باید به نیمه پر لیوان نگاه کنیم. هدف ما رسیدن به فینال روز چهارشنبه بود که محقق شد."

در این بازی رونالدو یک فرصت طلایی را برای گلزنی از روی نقطه پنالتی از دست داد. بونوچی گفت:" حتی بهترین بازیکنان هم ممکن است اشتباه کنند. میلان در هر لحظه می توانست گل بزند. باید گوش به زنگ می بودیم. به نظرم یک یوونتوس عالی را دیدیم و یک رونالدوی عالی را دیدیم که به جلو حرکت می کرد.ما یک لحظه تاریک برای کل دنیا را پشت سر گذاشتیم  و امیدواریم که این بازیها فرصتی باشد تا مردم و هوادارانی که در خانه هایشان هستند کمی امید و نشاط پیدا کنند. می خواهیم در بازی چهارشنبه چیزی بیشتر در اختیارشان قرار بدهیم."