منچستریونایتد جدیدترین مشتری آقای گل لیگ ایتالیا

منچستریونایتد جدیدترین مشتری آقای گل لیگ ایتالیا

پایگاه خبری فوتبالی - پس از لیورپول و ناپولی حالا منچستریونایتد هم به سراغ جذب چیرو ایموبیله آقای گل لاتزیو و لیگ ایتالیا رفته است.

به گزارش فوتبالی، کالچیومرکاتو خبر داده است که سران اولدترافورد در تلاش هستند تا نظر ملی پوش ایتالیایی را جلب کنند و سولشر سرمربی نروژی شیاطین سرخ یکی از حامیان جدی این انتقال است. ایموبیله در سن 30 سالگی بهترین فصل عمرش را داشته که در 33 بازی در لیگ ایتالیا، کوپا ایتالیا، لیگ اروپا و سوپرجام ایتالیا مجموعا 30 گل به ثمر رسانده است. این مهاجم  در لیگ ایتالیا نیز در 26 بازی 27 گل زده و امیدوار است که بتواند رکورد بیشترین گل در یک فصل را بشکند.

پیش از این شایعاتی در مورد تمایل لیورپول به خرید ایموبیله مطرح شده بود. او به خوبی یورگن کلوپ را می شناسد و می تواند دوبباره به مربی آلمانی ملحق شود. ناپولی دیگر تیمی است که نامش به عنوان مشتری ایموبیله مطرح شده بود.

لاتزیو در حال کسب سهمیه لیگ قهرنانان اروپاست و خیلی بعید است که به این سادگی ها اجازه جدایی ایموبیله از ورزشگاه المپیک رم را صادر کنند. با این وجود به نظر می رسد که این مهاجم همه تمرکزش را روی اتمام فصل به بهترین شکل ممکن گذاشته و می خواهد آمار گلزنی خود را بهبود ببخشد.