انصراف پی اس جی از خرید کولیبالی به خاطر قیمت بالایش

انصراف پی اس جی از خرید کولیبالی به خاطر قیمت بالایش

خبرگزاری فوتبالی - به نظر می رسد که پاریسن ژرمن از تلاش برای جذب کالیدو کولیبالی مدافع سنگالی ناپولی عقب نشینی کرده است چرا که تیم ایتالیایی همچنان برای فروش وی 100 میلیون یورو می خواهد.

به گزارش فوتبالی، نشریه فرانسوی لوپاریزین گزارش داده است که قهرمان لیگ فرانسه به این نتیجه رسیده است که کولیبالی برای جانشینی تیاگو سیلوا بیش از حد گران است و قید خرید وی را زده است. این در حالیست که کریستیانو جیونتولی مدیر ورزشی ناپولی گفته است که هر چند که بحران کرونا قیمت برخی بازیکنان را کم کرده اما تاثیری روی کاهش برخی بازیکنان دیگر نظیر کولیبالی نگذاشته است.

در حقیقت گفته می شود که ناپولی برای فروش این مدافع میانی ایتالیایی مبلغی بین 100 تا 120 میلیون یورو طلب کرده است که به نظر می رسد پی اس جی در شرایط فعلی حاضر به پرداخت این مبلغ نیست و از این خرید عقب نشینی خواهد کرد. پیش از این شایعاتی در مورد تمایل منچستریونایتد، نیوکاسل، اورتون و بارسلونا هم به خرید کولیبالی ابراز تمایل کرده اند. در سالهای اخیر شایعات در مورد این بازیکن خیلی زیاد بود و حالا باید دید که آیا بالاخره مقصدی بزرگتر از ناپولی را برای خود انتخاب می کند یا همچنان در سن پائولو می ماند.