حیدری: مدیربرنامه‌های استوکس و اوساگونا شیطنت کردند

حیدری: مدیربرنامه‌های استوکس و اوساگونا شیطنت کردند

خبرگزاری فوتبالی-  مدافع اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با اراده و ایمانی که از محمد انصاری سراغ دارم حتماً می‌تواند باز هم برای پرسپولیس بازی کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبرورزشی،  سپهر حیدری از شیطنت‌های مدیربرنامه بازیکنان و انتخاب‌های غلط فدراسیون فوتبال می‌گوید.

ابتدا از شرایط تیم امید پرسپولیس بگو، در این تیم به کارت ادامه می‌دهی؟
قرار بود هفدهم خرداد یک جلسه داشته باشیم که به بیست‌وهفتم موکول شد. نمی‌دانم موضوع جلسه چیست و چه تصمیماتی قرار است بگیرند، اما از کار در پرسپولیس لذت می‌برم و اگر بخواهند همچنان برای تیم محبوبم تلاش می‌کنم.

محمد انصاری دوباره مصدوم شد، فکر می‌کنی بتواند باز هم به آمادگی لازم برای بازی در پرسپولیس برسد؟
با اراده و ایمانی که از محمد انصاری سراغ دارم حتماً می‌تواند باز هم برای پرسپولیس بازی کند. محمد هنوز جوان است و خدا هم کمکش می‌کند که دوباره او را در زمین فوتبال ببینیم.

دلیل مصدومیت دوباره انصاری چه موضوعی می‌تواند باشد؟ حادثه یا عمل اشتباه دکتر یا عدم آمادگی بدنی؟
مصدومیت برای هر بازیکنی ممکن است رخ دهد. فوتبال بازی پربرخوردی است و در فشار تمرینات هر اتفاقی امکان رخ دادن دارد. بهترین بازیکنان دنیا هم در برخورد شدید مصدوم می‌شوند. باید دید در آن لحظه چه اتفاقی افتاد که انصاری مصدوم شد.

نظرت درباره شروع مجدد لیگ در اوج گرما چیست؟
بهترین اتفاق شروع دوباره لیگ است و این اتفاق انرژی مثبتی به همه جامعه می‌دهد. شرایط ویژه‌ای از نظر گرما داریم و کار برای بازیکنان سخت می‌شود، اما باوجود تمرینات منظمی که گل‌محمدی و مطهری برای تیم طراحی کردند، خیالم از موفقیت و قهرمانی پرسپولیس راحت است.

چند تیم محدود در لیگ داریم که هر روز کرونایی رو می‌کنند، فکر می‌کنی این موضوع بتواند روی برگزاری بازی‌ها تأثیر داشته باشد؟
بعضی از این تیم‌ها عادت کردند که بنالند، ولی همین تیم‌ها با قدرت تمرین می‌کنند و آماده بازی در لیگ هستند. این کرونانمایی‌ها تأثیری بر لیگ نخواهد داشت و پرسپولیس قهرمان می‌شود.

استوکس و اوساگونا هنوز به ایران نیامدند، با این شرایط می‌توانند به تیم کمک کنند؟
هم استوکس و هم اوساگونا بازیکنان خوبی در لیگ برتر بودند و با توجه به سابقه آن‌ها یحیی آن دو را به پرسپولیس آورد، اما این وسط شیطنت‌های مدیربرنامه‌های‌شان کار را خراب کرد و استوکس و اوساگونا نتوانستند در حد انتظار به تیم کمک کنند.

این روز‌ها حرف‌های زیادی در مورد قرارداد ویلموتس می‌زنند، فکر می‌کنی این مربی به درد نیمکت تیم ملی می‌خورد؟
ویلموتس به هیچ‌عنوان نباید به ایران می‌آمد. من خودم از اخلاق کی‌روش انتقاد می‌کردم، ولی مربی‌ای در کلاس جهانی بود و باید مربی در حد او می‌آوردند، اما ویلموتس برای تور تفریحی به ایران آمد و کلی هم پول به جیب زد.

ولی تاج گفت کمیته فنی ویلموتس را تأیید کرد.
کمیته فنی تیم ملی باید اسطوره‌هایی از فوتبال ایران باشند که در اروپا بازی کردند. کسانی مثل علی دایی، علی کریمی، وحید هاشمیان و مهدی مهدوی‌کیا باید کمیته فنی را تشکیل دهند که هم سابقه خوبی دارند و هم به‌روز هستند. در آن صورت کمیته فنی می‌تواند کمک‌حال فوتبال و تیم ملی باشد.

۷۴۱۳