خالقی‌فر: اعتراض ما، به‌خاطر نگرانی از سقوط است

خالقی‌فر: اعتراض ما، به‌خاطر نگرانی از سقوط است

خبرگزاری فوتبالی- هافبک باتجربه پارس جنوبی به مشکلات عجیبی که این تیم طی مدت اخیر پشت سر گذاشته اشاره کرد و خواهان حمایت مسوولان شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، پارس جنوبی جم علیرغم نمایش امیدوارکننده فنی، در بعد مالی و مدیریتی همچنان مشکلات بزرگی را دنبال می کند تا نگرانی بزرگی را برای هواداران این تیم شکل دهد. رضا خالقی فر، هافبک باتجربه و تاثیرگذار این تیم به برخی مشکلات این تیم اشاره داشته است. وی در ابتدای صحبت هایش درباره شروع تمرینات و آماده سازی تیم گفت: تمرینات را بعد از اتمام قرنطینه به سختی شروع کردیم. بعد از تست که کمبودهایی که با توجه شرایط مالی تیم همراه بود، کار را با اردو در جم شروع کردیم. در قرنطینه اما تمرینات آنلاین خیلی به کمک ما آمد تا در اردوی جم شرایط خوبی را پشت سر بگذاریم. در جم اما شرایط تمرینی سختی را دنبال کردیم چرا که مشکل مالی باعث شد تا با تمرکز بالا نتوانیم کار را دنبال کنیم.

 

وی با اشاره به تغییرات مدیریتی در منطقه آزاد و شرایطی که این تیم دنبال می‌کند گفت: بعد از اینکه آقای رضاییان، مدیرعامل قبلی ما از کار کنار رفتند و مدیر منطقه آقای مرادی را به عنوان سرپرست موقت انتخاب کردند، کسی ایشان را حتی در سازمان لیگ نمی شناخت و با او ارتباط برقرار نکرد. با تمام مشکلاتی که داشتیم الان هم مدیرعامل منطقه عوض شده و آقای خرمدل آمده به جای موسوی. با شناخت نسبی که به آقای خرمدل پیدا کردیم می دانیم که ایشان در جم ساکن هستند و به خوبی نسبت به شرایط تیم آگاه هستند. امیدواریم ایشان توجه بیشتری به تیم پارس و هوادارانی که امیدشان به این تیم است داشته باشند. بهرحال در میان تمام مشکلاتی که وجود دارد، فوتبال همیشه یک نقطه امیدوارکننده است و باید توجه لازم در این زمینه صورت گیرد تا این مساله تبدیل به امید و هیجان لازم در استان و شهر جم شود.

 

وی ادامه داد: ما این هفته بازی داریم و هفته های مرگ و زندگی برای ماست. چرا که خطر سقوط نزدیک به پارس جنوبی است. اگر هفته به هفته این موضوع حمایت دیرتر صورت گیرد، کار را سخت تر خواهد کرد. اگر قرار به حمایت و تیمداری است توجه لازم صورت گیرد. قطعا بودجه ای که برای تیمداری پارس جم صورت می گیرد نسبت به مسائلی که اتفاق می افتد خیلی ناچیز است. بیشتر کادر ما با مشکل هستند و نفرات تدارکات دریافتی نداشته‌اند. بگذارید یک چیز را روشن بگویم؛ چند نفر از بچه ها صفر درصد دریافتی شان است. 13 ماه از فصل گذشته و برخی دریافتی نداشته‌اند. کادر تدارکات و ماساژور تیم باید اولویت باشند. شما فکر می کنید بودجه 50 درصدی تیم ما چقدر است مگر؟ کل بودجه ما 8-7 میلیارد است ولی چندین ماه است که دریافتی نداشته اند. بازیکنان و اعضای تیم باید دغدغه مالی نداشته باشند تا بتوانند تمام تمرکز خود را روی فوتبال قرار دهند. خواهش می کنیم تا به این تیم توجه شود تا این سرمایه بزرگ از دست نرود. من به عنوان بازیکن شاید فصل آینده اینجا نباشم اما ضربه را چه کسی می‌خورد؟ ضربه را قطعا هواداران و جوانان بومی اینجا می خورند که اینجا می‌تواند یک آینده بزرگ برای ما باشد. تیم‌هایی که هم رده ما هستند 70 درصد دریافتی داشته است. تیمی که در استان خودمان است حتی بیشتر از ما دریافتی داشته در حالی که پارس جنوبی در مدت کوتاهی که در لیگ برتر حضور داشته، قابلیت خود را نشان داده است. پارس جنوبی در استان بوشهر باعث انگیزه برای شاهین بوشهر شده تا آنها به لیگ برتر بیایند. نیاز است که مسوولان دلسوزی کنند تا این تیم در لیگ برتر بماند.

 

هافبک پارس جنوبی با اشاره به این موضوع که حتی برای زمین تمرین نیز به مشکل خورده اند گفت: با توجه به اینکه چند وقت است دریافتی نداشته و به مشکل برخورده بودیم، آقای چراغی و چند نفر دیگر از بچه‌ها بخشی از هزینه ها را از جیب برعهده گرفته بودند. اما طی وقت اخیر این مشکلات حادتر شده بود و حتی برق خوابگاه را قطع کردند و به بچه ها غذا نمی دادند و این در شان پارس جنوبی نیست. الان واقعا خودم خجالت می کشم این موضوعات را بگویم اما واقعا این مشکلات در شان باشگاه پارس جنوبی است که با این بحران مدیریتی و مالی کار را دنبال کند؟ امیدوارم هر چه زودتر حمایت لازم صورت گیرد تا شان مردم جم و خصوصا تیم پارس حفظ شود.

7413