تمسخر تلویزیون اسپانیا بابت استفاده از تماشاگر مجازی در بازی سویا - بتیس

تمسخر تلویزیون اسپانیا بابت استفاده از تماشاگر مجازی در بازی سویا - بتیس

خبرگزاری فوتبالی – کاربران فضای مجازی نسبت به اقدام تلویزیون اسپانیا برای استفاده از تماشاگر مجازی در بازی سویا مقابل بتیس واکنش نشان دادند.
به گزارش فوتبالی، شب گذشته پس از گذشت چند ماه بالاخره فوتبال به اسپانیا برگشت و در چهارچوب رقابت‌های لالیگا، دو تیم سویا و رئال بتیس دربی شهر سویل و منطقه آندلوس را برگزار کردند. این بازی طبق دستور مقامات، پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگران در ورزشگاه رامون سانچز پیسخوان برگزار شد اما کسانی که از تلویزیون بازی را مشاهده می‌کردند صحنه‌های جالبی دیدند.


تلویزیون اسپانیا در اقدامی جالب تصمیم گرفت تا در تصاویر از تماشاگر مجازی استفاده کند. چیزی که پیشتر در بازی‌های کامپیوتری و فیفا مشاهده می‌شد. اقدام جالبی که اگرچه باعث شد فضای ورزشگاه خالی به نظر نرسد اما  برخی کاربران فضای مجازی از این اتفاق انتقاد کردند. آن‌ها معتقدند بودند چنین فضایی فقط در فیفا استفاده می‌شود و برخی دیگر هم معتقد بودند از این تکنولوژی فقط در سریال‌ها قابل رویت و تحمل است.
در نهایت اولین بازی لالیگا پس از کرونا با نتیجه ۲-۰ به سود سویا به پایان رسید. لوکاس اوکامپوس و فرناندو، هر دو گل شاگردان لوپتگی را در نیمه دوم به ثمر رساندند تا سویا جایگاه خود را در رده سوم حفظ کند.

1101