تصمیم مهم یوفا: همه بازیهای لیگ قهرمانان اروپا در لیسبون

تصمیم مهم یوفا: همه بازیهای لیگ قهرمانان اروپا در لیسبون

خبرگزاری فوتبالی - نشریه آلمانی بیلد گزارش داده است که همه بازیهای دور برگشت یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ شامل بارسلونا - ناپولی، بایرن مونیخ - چلسی، منچسترسیتی - رئال مادرید و یوونتوس - لیون در شهر لیسبون برگزار می شود و بدین ترتیب میزبانی گرفته می شود و بازیها در زمین بی طرف برگزار خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، در حقیقت پیش از این قرار شده بود که بازیهای یک چهارم نهایی به بعد در لیسبون باشد و حالا قرار است که بازیهای برگشت یک هشتم نهایی نیز در پرتغال برگزار شود تا خطر ابتلا به کرونا به حداقل برسد و تدابیر ویژه امنیتی در بالاترین سطح ممکن باشند.

طبیعتا تیم هایی همچون بارسلونا، منچسترسیتی و یوونتوس با این تصمیم مخالف هستند چرا که حتی با وجود بدون تماشاگر بودن بازیها ترجیح می دهند که بازیها را در زمین خودشان میزبانی کنند  اما به نظر می رسد که یوفا در این مورد مسائل امنیتی را در نظر خواهد گرفت.

فرانکفورت یکی از گزینه های میزبانی مسابقات چمپیونزلیگ بود اما یوفا مخالفت کرد. استانبول قرار بود که میزبان فینال چمپیونزلیگ باشد اما دولت ترکیه اعلام کرد که برگزاری بازی بدون تماشاگر از نظر مالی به ضرر آنهاست و از میزبانی انصراف دادند و بدین ترتیب دو استادیوم دالوز و ژوزه آلوالده در لیسبون می توانند مسابقات را میزبانی کنند.