انتقام جالب آگوئرو از بازیکن سابق بارسلونا با چاشنی فحش!

انتقام جالب آگوئرو از بازیکن سابق بارسلونا با چاشنی فحش!

پایگاه خبری فوتبالی - سرجیو آگوئرو مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی از دوران حضورش در اتلتیکومادرید و تکل خشنی که فرناندو ناوارو در بازی اتلتیکو و سویا روی پایش زده بود، یاد کرد.

به گزارش فوتبالی، آگوئرو در دوران قرنطینه سعی کرد که با هوادارانش از طریق شبکه های اجتماعی در ارتباط باشد. او به شدت سرش را با انجام بازیهای آنلاین مشغول کرده بود و ویدیوهایی از بازی کردنش در شبکه اجتماعی توییچ به اشتراک گذاشت. آگوئرو در دو بازی پیاپی فیفا روی ناوارو با تکل از پشت خطا کرد که خودش توضیح داد که در حقیقت انتقام تکل خشن ناوارو روی پایش در دوران حضورش در اتلتیکو را گرفته است. آگوئرو که فرناندو ناوارو بازیکن اسبق آکادمی بارسلونا را "حرامزاده" خوانده بود و این تکل ها را با عنوان "چالش زیبا" معرفی کرد.

اگوئرو در دوران قرنطینه ارتباط خاصی با هوادارانش در شبکه های اجتماعی داشت و حتی به صورت سرزده با لیونل مسی ستاره آرژانتینی تماس تلفنی برقرار کرد تا این گونه هواداران خود را سرگرم کند. البته با شروع مسابقات لیگ انگلیس شرایط متفاوت خواهد بود. منچسترسیتی باید از چهارشنبه آینده با بازی مقابل آرسنال فصل را دوباره از سر بگیرد و برای حفظ رتبه دوم لیگ برتر تلاش کند.