حمله شدید زلاتان به معاون اجرایی میلان در جلسه تیمی

حمله شدید زلاتان به معاون اجرایی میلان در جلسه تیمی

خبرگزاری فوتبالی - میلان با جدایی بوبان و حضور احتمالی رالف رانگنیک روی نیمکت خود تغییرات زیادی خواهد داشت. دیروز ایوان گایزیدیس معاون اجرایی جدید باشگاه با تیم و بدون پائولو مالدینی جلسه گذاشت جلسه گذاشت.

به گزارش فوتبالی، این جلسه به مدت  45 دقیقه برگزار شد که یکی از مهمترین مباحث آن مربوط به بحث دستمزدها بود. در حقیقت بازیکنان فقط نیمی از حقوق خود در ماه آوریل را از دست دادند. این گزینه مناسبی برایشان بود چرا که بازیکنان بسیاری از تیم های دیگر با کاهش دستمزد بسیار بیشتری مواجه شدند. 

روسونری ها در ماه های اخیر با شایعات زیادی مواجه بودند و بحث های زیادی در مورد اخراج پیولی برای فصل آینده و حضور رانگنیک وجود دارد اما به نظر می رسد که زلاتان ایبراهیموویچ مهاجم سوئدی میلان از این شرایط به هیچ وجه خوشحال نیست. در این جلسه زلاتان خطاب به مدیران میلان گفت که پروژه قبلی برایش خوشایند تر بوده است و در حال حاضر اگر بخواهد در تیم بماند فقط به خاطر عشق به این تیم است. روسونری ها جمعه شب بازی حساسی مقابل یوونتوس در دور برگشت نیمه نهایی کوپا خواهند داشت.

استفانو پیولی سرمربی باشگاه میلان سعی کرد که جو را آرام کند و گفت :" این جلسه بسیار مفید و مستقیم بود. صحبت کردن همیشه بهترین گزینه است. نظرات متفاوتی داریم."