تاثیر تکنولوژی بر فوتبال؛ با اپلیکیشن دروازه‌بان پیدا کنید!

تاثیر تکنولوژی بر فوتبال؛ با اپلیکیشن دروازه‌بان پیدا کنید!

خبرگزاری فوتبالی –دو کارآفرین به همراه تعدادی دروازه‌بان، اپلیکیشنی اختراع کرده‌اند به نام «یک دروازه‌بان اجاره کن» که در آن به تیم‌های فوتبال کمک می‌شود تا برای بازی‌هایشان دروازه‌بان پیدا شود!
به گزارش فوتبالی، این دو کارآفرین و دوست که اهل برزیل هستند در این اپلیکیشن تا این لحظه مشخصات بیش از ۳۷۰۰ دروازه‌بان را از زمان عرضه اپلیکیشن به بازار (ماه آگوست) در اختیار گرفته‌اند و بیش از ۱۶۰۰ تماس برای جذب دروازه‌بان از طریق این اپلیکیشن صورت گرفته است. نکته جالب این جاست کاربران می‌توانند مانند دیگر اپلیکیشن‌ها به خدمات این اپ، یعنی دروازه‌بان‌ها نمره دهند. به طور مثال اگر درواه‌بانی عالی بود به او ۵ ستاره دهند و اگر دروازه‌بان دیگری ضعیف کار کرد تنها ۱ ستاره به او داده شود.
این دو نفر گفته‌اند: ساز و کار با این اپ بسیار ساده است. شما می‌توانید به عنوان یک دروازه‌بان در این اپ ثبت نام کنید یا به عنوان یکی از عوامل تیم به دنبال یک دروازه‌بان بگردید. اپ ما شامل اطلاعاتی چون تاریخ تولد، محل زندگی و بسیاری دیگر از نکات است که برای اهالی فوتبال مهم خواهد بود. طبق یک گزارش در برزیل هر روز میلیون‌ها بازی برگزار می‌شود که در ۷۰ درصد از این مسابقات دروازه‌بان تخصصی وجود ندارد.
ساز و کار این اپلیکشین به نحوی است که اگر دروازه‌بان ۶۰ دقیقه بازی کند ۴.۸ پوند، ‌اگر ۹۰ دقیقه بازی کند، ۷.۲ پوند و اگر ۱۲۰ دقیقه بازی کند ۹.۶ پوند به اپلیکشین پول باید پرداخت شود که ۶۰ درصد از این مبالغ به حساب دروازه‌بان‌ها واریز می‌شود!

1101