آخرین وضعیت منچستر یونایتد؛ سانچو نیاید مهاجم یوونتوس را می‌خرند

آخرین وضعیت منچستر یونایتد؛ سانچو نیاید مهاجم یوونتوس را می‌خرند

خبرگزاری فوتبالی – رسانه توتو اسپرت اعلام کرده منچستر یونایتد فدریکو برناردسکی را زیر نظر دارد تا اگر جیدن سانچو به این تیم نپیوست، آن‌ها او را به اولد ترافورد ببرند.
به گزارش فوتبالی، جیدن سانچو که از مدت‌ها پیش هدف نقل و انتقالاتی منچستر یونایتد لقب گرفته بود قیمتی حدود ۱۰۰ میلیون پوند دارد که با توجه به مشکلات اقتصادی دوران کرونا مبلغ گزافی به شمار می‌رود. البته ممکن است اندکی این قیمت هم کاهش پیدا کند اما منچستری‌ها می‌خواهند با اهدای پیراهن شماره ۷ به سانچو، به عنوان یکی از آپشن‌های قرارداد، او را بیشتر از قبل به پیوستن به منچستر مجاب کنند.
این مسئله و علاقه منچستر به جذب سانچو باعث نشده تا آن‌ها گزینه‌های دیگر را از دست بدهند و به همین دلیل برناردسکی، بازیکن ۲۶ ساله یوونتوس که زیر نظر ساری فرصت زیادی برای بازی پیدا نکرده را تحت نظر دارند تا در صورت عدم امضای قرارداد با سانچو، برناردسکی قرمز پوش شود. برناردسکی تنها ۳۰ میلیون پوند ارزش دارد که در مقایسه با قیمت سانچو بسیار ارزان است. او در ۲۴ بازی امسال خود تنها ۱۲ بار در ترکیب اصلی بوده و در این مسابقات هم تنها ۱ گل زده و ۱ پاس گل به هم‌تیمی‌هایش داده تا آمار چندان خوبی ثبت نکرده باشد.

1101