شیری- جلالی؛ به یاد روزهای پایانی پیکان

شیری- جلالی؛ به یاد روزهای پایانی پیکان

خبرگزاری فوتبالی- مدافع راست بی رقیب سرخ‌ها، روز گذشته در جریان دیدار تدارکاتی این تیم مقابل گل گهر با مربی سابقش دیدار داشت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، مهدی شیری که از پیکان به جمع سرخ‌ها اضافه شده، اکنون به بازیکنی بی رقیب در سمت راست دفاعی این تیم تبدیل شده است.

شیری بعد از نمایش موفقی که در پیکان و زیر نظر مجید جلالی داشت، توانست مورد توجه پرسپولیس قرار گیرد و در پایان محرومیت نقل و انتقالاتی سرخ‌ها به جمع شاگردان برانکو اضافه شد.

روزهای پایانی حضور مهدی شیری در پیکان با هدایت مجید جلالی اما حواشی زیادی بهمراه داشت و مدتی نیز با نیمکت نشینی و دوری از ترکیب پیکانی‌ها همراه بود. با این حال شیری که بعد از حضورش در پرسپولیس خیلی زود توانست به مهره ثابت سرخ‌ها در دوران مربیگری برانکو، گابریل کالدرون و اکنون یحیی گل محمدی تبدیل شود، روز ‌‌گذشته با مجید جلالی به عنوان سرمربی سابق هود برخورد جالبی داشت.

شیری که امیدوار است بتواند شرایط حضور ثابت خود در ترکیب پرسپولیس را در فصل آینده نیز دنبال کند، به نظر می‌رسد در دوران قرنطینه با پشت سر گذاشتن تمرینات مناسبی که داشته، از آمادگی مناسبی برای ادامه فصل برخوردار است و باید دید چه عملکردی از خود به جا خواهد گذاشت.

7413